پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

اعتراف جالب در آستانه برگزاری انتخابات!

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 292212
تعدادی از عناصر ضد انقلاب و فراریان فتنه ۸۸، نشستی با موضوع چگونگی مواجهه اپوزیسیون با انتخابات برگزار کردند که طی آن اعضای شرکت‌ کننده به شکست تمامی برنامه‌های خود برای انتخابات اعتراف کردند.
به گزارش جهان، موسسه راهبردی دیده‌بان نوشت: روز جمعه ۱۷ خرداد تعدادی از عناصر ضد انقلاب و فراریان فتنه ۸۸ نشستی با عنوان «ما و انتخابات» درباره انتخابات ریاست جمهوری در ایران و چگونگی واکنش اپوزیسیون به آن، در شهر برلین برگزار کردند. گروهی از فعالان سیاسی با دیدگاه‌های مختلف در سالن شهرداری شونه‌برگ برلین درباره تاکتیک‌های انتخاباتی به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست که رضا علیجانی از عناصر گروهک ملی مذهبی نیز در آن حضور داشت به عدم احراز صلاحیت کاندیدای دقیقه ۹۰ ثبت‌نام کرده اشاره کرده و تأکید می‌کند این اقدام شورای محترم نگهبان موجب ایجاد دوپارگی بین اپوزیسیون در خصوص نحوه برخورد با انتخابات شده است. وی در ادامه به این نکته می‌پردازد که باید پیام این اقدام شورای نگهبان را به درستی تحلیل کرد زیرا نظام با این کار امکان تحرک در بالا و پایین را از اپوزیسیون گرفت.

این عنصر ملی مذهبی در ادامه از اختلاف ایجاد‌شده در طیف‌های مختلف ضد انقلاب در این انتخابات انتقاد کرده و بر آرزوی دیرین خود مبنی بر اتحاد بین گروه‌های اپوزیسیون تأکید کرد.

«فرهاد.ف» یکی دیگر از اعضای سابق حزب بی‌دین توده نیز به شکست بزرگ و یأس در بین ضد انقلاب پرداخته و به این مطلب اعتراف می‌کند که باید از فرصت عدم احراز صلاحیت کاندیدای «دقیقه ۹۰ ثبت نام کرده» استفاده می‌شد و آن را به چیزی شبیه فتنه ۸۸ تبدیل می‌کردیم که متأسفانه نتوانستیم.

«حمزه.غ» یکی از اعضای حلقه پاریس و مرتبط با گروهک تروریستی منافقین نیز طی اظهاراتی در این نشست از ناتوانی و عدم اراده اپوزیسیون برای مقابله با تصمیم شورای نگهبان سخن گفته است.

خاطرنشان می‌شود پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان تمامی برنامه‌های سرویس‌های جاسوسی دشمن که قرار بود با کمک و به وسیله گروهک‌های مختلف ضد انقلاب اجرایی شود نقش بر آب شد و از آن پس هرچه نشست و میتینگ سیاسی در خارج از کشور با موضوع انتخابات برگزار کرده‌اند نیز با شکست مواجه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *