جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

خوش‌به‌حال‌جمهوری‌اسلامی بااین‌اپوزیسیون!

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 292173
سبزها زمانی شعار می‌دادند موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه. الان ۳ ساله این دو تا بدبخت رو در حصر نگه داشتن هیچ کاری هم نکردن.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، کاری به خوب یا بد بودن کروبی و موسوی ندارم ولی واقعاً برای سبزها متأسفم که این چنین رهبرانشون رو به ثمن بخث [بخس] فروختن و هیچگونه اخلاق و اصولی ندارند.

سایت صهیونیستی بالاترین ضمن انتشار این مصاحبه نوشت: سبزها زمانی شعار می‌دادند موسوی دستگیر بشه ایران قیامت میشه. الان ۳ ساله این دو تا بدبخت رو در حصر نگه داشتن هیچ کاری هم نکردن.

بالاترین اضافه کرد: این دو نفر هر چه بودند از روی حرف خود کوتاه نیومدن و به حصر اجباری رفتند و حاضر نشدن ننگ شرکت در انتصابات رو بپذیرن. حداقل من طرفدار پادشاهی برای ۴ سال پایمردی این دو نفر از آنها تشکر می‌کنم. اینجاست که فرق انسان تا انسان مشخص میشه. یکی میشه ممد خاتمی که مخفیانه میره رأی میده و هاشمی رفسنجانی که تنور گرم میکنه یکی هم میشه موسوی و کروبی که حاضر نمیشن دیگه هیچ گونه سازشی با رژیم کنند.

پایگاه اینترنتی خودنویس نیز در تحلیل مشابهی نوشت: اپوزیسیون هیچ گاه به خود اعتماد نداشته است. خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج. بخشی از اپوزیسیون این روزها پس از عدم صلاحیت هاشمی رفسنجانی اینک به امام‌زاده‌ای به نام شیخ حسن روحانی دل بسته‌اند تا شاید از او معجزه‌ای برآید! برای این دسته از نیروهای سیاسی، دیگر دوان دوان دویدن به دنبال این و یا آن شخصیت وابسته به نظام به یک پرنسیب و عادت تبدیل شده است. انگار آنها در طول حیات سیاسی خود هیچ برنامه و آلترناتیوی نداشته‌اند و اساساً علت وجودی آنها به ناف نیروهای مذهبی و روحانیت بند است!

نویسنده می‌افزاید: از خاتمی به موسوی رسیدند و با یک عقب‌گرد به هاشمی دست یافتند و اینک حسن روحانی به قهرمان آنها تبدیل گشته است. رژیم اسلامی در طول عمر خود همه نقاط ضعف و قوت اپوزیسیون را به خوبی شناخته است و توانسته است تا همه اعمال و اهداف مخالفان را رصد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *