پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ایران جاسوسی آمریکا را محکوم می‌کند

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 292053
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران جاسوسی آمریکا در شبکه‌های اجتماعی را محکوم می‌کند.
به گزارش جهان، سید عباس عراقچی در پاسخ به تسنیم مبنی بر اینکه آمریکا با استفاده از اطلاعات موجود در سِرور شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، گوگل‌پلاس و توییتر تلاش می‌کند تا از اتباع کشورهای مختلف جاسوسی کند، گفت: این اقدامات نسنجیده آمریکا تازه و عجیب نیست و دولت‌مردان آمریکایی همواره تلاش می‌کنند با جاسوسی از مردم کشورهای مختلف و ایران به اهداف خود برسند.

وی تصریح کرد: تلاش‌های آمریکا در جاسوسی از ایران و مردم کشورش و سایر کشورهای دیگر شناخته شده است که این موضوع همواره سرو صدای زیادی به‌پا کرده و موجب اعتراضات ملت‌های دنیا شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه همواره این‌گونه اقدامات را محکوم می‌کند چرا که این اقدامات خلاف ارزش‌های دموکراسی و حقوق بشر است.

عراقچی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدامات هرچه سریع‌تر متوقف شود چرا که این شبکه‌های اجتماعی قبل از اینکه ابزاری برای تماس میان مردم باشد بیشتر به ابزاری برای جاسوسی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا تبدیل شده است و وزارت خارجه نیز همواره این موضوع را محکوم می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *