پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

سازمان سیا به دنبال شماره موبایل ایرانی‌ها

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 291978
شنیده شد که سازمان جاسوسی سیا اقدام به راه‌اندازی نظرسنجی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در فضای مجازی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه آرمان در قالب شنیده‌های امروز سه‌شنبه خود نوشت:

*سوءاستفاده انتخاباتی

شنیده شد که اخیرا مشاهده شده برخی مامورین شهرداری به‌ویژه مامورین سد معبر با استفاده از موقعیت خود برای کاندیدای مورد حمایت خود اقدام به تبلیغ می‌کنند. سایت جامع انتخابات نوشت؛ برخی از مامورین سدمعبر با مراجعه به دکان‌ها و مغازه‌هایی که اقدام به سد معبر در پیاده‌رو یا خیابان نموده‌اند طبق معمول و براساس وظیفه‌ای که دارند اقدام به آزادسازی معابر می‌کنند اما وقتی با مقاومت صاحب مغازه مواجه می‌شوند از او می‌خواهند تا اقلام تبلیغی آقای قالیباف را در مغازه بچسبانند.

*سازمان سیا به دنبال شماره موبایل ایرانی‌ها

شنیده شد که سازمان جاسوسی سیا اقدام به راه‌اندازی نظرسنجی درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در فضای مجازی کرده است. فارس نوشت؛ سازمان سیا به بهانه این نظرسنجی بنا دارد به‌وسیله گروهی که ریاست آن بر عهده گری کاسپاروف است شماره تلفن‌ همراه‌های هموطنان را به دست بیاورد. این سازمان مشابه این اقدام را سال گذشته میلادی برای انتخاب شورای مخالفان روسیه انجام داد.

*مخالفت پرستویی و انتظامی برای تبلیغ قالیباف

شنیده شد که پرویز پرستویی و عزت‌ا... انتظامی حاضر نشدند تا از تصویرشان برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری استفاده شود. نیک نیوز نوشت؛ محمدباقر قالیباف در مستند تهیه‌شده برای تبلیغات کاندیداتوری‌اش می‌گوید که فیلم «آژانس شیشه‌ای» را بسیار دوست دارد. بهروز شعیبی برای ساخت مستند انتخاباتی محمدباقر قالیباف قصد داشت از بخش‌هایی از مستند حاج کاظم استفاده کند و به همین منظور با پرویز پرستویی تماس گرفت تا از وی کسب اجازه کند اما این بازیگر حاضر به استفاده از تصویرش برای تبلیغات نشد. عزت‌ا... انتظامی هم در پاسخ به تماس ستاد انتخاباتی قالیباف برای حضور در جلسات این کاندیدا پاسخ منفی داده است.

*ضرر امارات از لغو یک تحریم ایران!

شنیده شد که منابع اماراتی با اشاره به لغو ممنوعیت صادرات تکنولوژی ارتباطات به ایران از سوی دولت آمریکا گفتند در صورت عملی شدن این تصمیم صادرات مجدد امارات به ایران کاهش می‌یابد. رجا نوشت؛ فؤاد رفیق چاراکلا، مدیر تحقیقاتی یک موسسه آی تی گفت: تا آن زمان صادرات مجدد امارات به ایران ادامه می‌یابد. اما اگر لغو تحریم‌ها عملیاتی شود حمل محموله‌های آی تی به امارات ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

*عارضه قلبی سخنرانی ولایتی را لغو کرد

شنیده شد که سخنرانی صبح روز گذشته علی‌اکبر ولایتی به‌دلیل حادث شدن عارضه قلبی لغو شد. دنیای اقتصاد نوشت؛ قرار بود در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی؛ علی اکبر ولایتی در اسلامشهر برای سخنرانی در جمع مردم این شهرستان حاضر شود که حادث شدن بیماری قلبی و ضعف جسمانی مانع از آن شده است.

*ادعای جدید نتانیاهو درباره ایران

شنیده شد که در پی انتشار اخباری درخصوص کمک آمریکا به کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه تهدید سایبری ایران می‌خواند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد که ایران و متحدین فلسطینی و لبنانی اش حملات سایبری بی‌وقفه‌ای را علیه سیستم‌های کامپیوتری این رژیم انجام می‌دهند. ایسنا نوشت؛ خبرگزاری رویترز با اشاره به این خبر افزود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به جزییات تعداد حملاتی که مدعی است توسط ایران و متحدینش انجام می‌شود، اشاره‌ای نکرد اما در عین حال مدعی شد که سایت‌های آب، برق و بانکی این رژیم نیز تحت این تهدید قرار دارند.

وی در کنفرانسی درباره جنگ‌افزار سایبری در تل‌آویو ادعا کرد: در ماه‌های گذشته ما افزایش قابل‌توجهی را در دامنه حملات علیه اسرییل توسط ایران شناسایی کرده‌ایم. این حملات مستقیما توسط ایران و از طریق واسطه‌هایش انجام می‌گیرد.

*هدیه ۲۵۰ هزارتومانی در همایش انتخاباتی

شنیده شد که عصر روز یکشنبه همایشی در حمایت از یک کاندیدا برگزار شد که با حواشی همراه بود. ایسنا نوشت؛ در حاشیه این مراسم چند بار قرعه‌کشی صوری‌ انجام شد و به برخی حاضران به‌طور تصادفی و بر اساس قرعه‌کشی مبالغی هدیه داده شد. در این مراسم زمان ورود کاغذهایی به مدعوین داده می‌شد که بعد از سخنرانی طرفداران این کاندیدا قرعه‌کشی‌ها بر اساس شماره آن کاغذها صورت می‌گرفت؛ به نیت ۱۴ معصوم به ۱۴ نفر مبلغ ۲۵۰ هزار تومان اهدا شد. پس از سخنرانی چند نفر از طرفداران دیگر این کاندیدا به ده نفر مبلغ یکصدهزار تومان اهدا شد و در ادامه نیز به ۱۰ نفر دیگر مبلغ یکصد هزار تومان دیگر اهدا گردید.

*همراهی رئیس‌جمهور پیشین با حسن روحانی در شیراز


شنیده شد که اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که تا کنون کارناوال‌های انتخاباتی چندانی در خیابان‌ها راه نیانداخته بودند، قرار است در دو روز پایانی مانده به برگزاری انتخابات اقدام به تبلیغات گسترده خیابانی کنند. خبر نو نوشت؛ شنیده‌های خبرنگار ما از مسئولان ارشد ستاد انتخاباتی روحانی حاکی از آن است که پیش از شروع این موج تبلیغاتی قرار است روحانی سفری به شیراز داشته باشد که نکته جالب توجه آن این است که رئیس دولت اصلاحات نیز طی این سفر وی را همراهی خواهد کرد. موج گسترده تبلیغات خیابانی روحانی بعد از سفر به شیراز خواهد بود.

*تکذیب حمایت سعید حدادیان از جلیلی

شنیده شد که سعید حدادیان خبر حمایت خود از سعید جلیلی را غیر واقعی عنوان کرد. خبرآنلاین نوشت؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری «اخبار انتخاباتی» داغ شده است. سعید حدادیان، مداح شناخته‌شده که در جریان انتخابات سال ۸۴ با همراهی برخی هیات‌های مشهور مذهبی نقش زیادی در رئیس‌جمهوری شدن محمود احمدی‌نژاد داشتند.

در رابطه با حمایت خود از سعید جلیلی گفت: «من در روزهای گذشته خبری شنیده‌ام که بنده و حاج منصور از سعید جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرده‌ایم. این گفته‌ها تحت هیچ شرایطی صحت ندارد و من از آقای جلیلی هیچ حمایتی نکرده‌ام.» وی ادامه داد: «به‌طور شخصی هنوز به جمع‌بندی برای حمایت از شخص خاصی نشده‌ام و درحال بررسی‌های لازم هستم اما قطعا خبر حمایت من از آقای جلیلی کذب محض است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *