پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

اصلاح‌طلب‌افراطی: حداد و جلیلی رای ندارند!

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 290664
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بزرگان جریان اصلاحات باید هر چه زودتر وارد عرصه شوند چرا كه در امر مهم و سرنوشت ساز انتخابات نمی‌توانند و نباید سکوت کرده و در کنار بمانند.
اصلاح‌طلب‌افراطی: حداد و جلیلی رای ندارند!
به گزارش جهان، احمد شیرزاد در گفت وگو با ایلنا با اشاره به فضای انتخاباتی کشور عنوان کرد: به نظر می‌رسد طی این روزها افکار عمومی نیز توجه جدی به مواضع این دو کاندیدا دارند و عارف و روحانی توانسته‌اند نظر بدنه اصلاحات را به خود جلب کنند و روشن است طی چند روز آینده فضای انتخابات گرم‌تر خواهد شد.

شیرزاد با تاکید بر اینکه نباید هم اکنون فرصت‌ها را از دست داد، گفت: وظیفه اصلاح طلبان این است که موضع مشخص خود را در مورد کاندیداها اعلام کنند به ویژه بزرگان جریان اصلاحات آقایان هاشمی و خاتمی باید موضع روشن خود را اعلام کرده و بگویند نظرشان در مورد دو کاندیدای اصلاح طلب چیست.

وی افزود:‌ باید در جریان اصلاحات با عارف و روحانی مذاکرات جدی انجام دهند تا نهایتا یک نفر باقی بماند. البته باید چند روز برای این مساله صبر کنیم و ببینیم تمایل جامعه به طرف کدام یک از این دو کاندیدا بیشتر است.

وی در خصوص پیش‌بینی خود نسبت به نتیجه انتخابات، بدون توجهی نظرسنجی ها مختلف  مذاکر معتبر ادعا کرد: به نظر من از میان این هشت نفر حدود سه تا چهار نفر به تدریج اگر انصراف ندهند عملا حضور در عرصه رقابت را تا این حد جدی پیگیری نخواهند کرد. به نظر من غرضی، حداد و تا حدودی جلیلی جزو این افراد هستند.

شیرزاد در عین حال به سبک فعالان فتنه 88 مدعی شد: اگر یکی از کاندیداهای جریان اصلاحات به نفع دیگری کنار برود قطعا شانس پیروزی در مرحله اول با اصلاح طلبان است. مشکل جناح مقابل تخمین‌های نادرست آن است.از ابتدا آنها تصور نمی‌کردند که دو کاندیدای جریان اصلاحات بتوانند رای آوری داشته باشند اما ظاهرا این فرضیه آنها اشتباه از آب درآمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *