چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

سه چراغ روشن برای صدا و سیما!

شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب: 290032
قهرمان رسانه ای این هفته، نه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، که عزت الله ضرغامی بود، که سر رشته را در دست داشت.
به گزارش جهان به نقل از کافه سینما، مناظره ای میان نامزدهای ریاست جمهوری بود، یا مسابقه هفته؟

ایده حیرت انگیز سازمان صدا و سیما، در مناظره ی هشت نفره ی میان نامزدهای انتخابات، که دقایقی قبل به پایان رسید، با این شکل سوال ها و شیوه ی اجرا به گونه ای بود که انگار نامزدهای محترم، در یک موقعیت هجوآلود گرفتار شده اند. عجیب بود که خود آن ها، این قدر دیر و هنگام پخش تصاویر، و در انتهای برنامه به این نکته رسیدند.

موقعیتی خودافشاگرانه که نمونه اش را تا به حال ندیده بودیم. انگار که در یک مسابقه تلویزیونی شرکت کرده اند. این چنین برنامه ریزی، نه به نفع حاضران در این اتفاق، که به نفع همه ی گفتمان هایی تمام شد که در این برنامه حضور نداشتند. نامزدهای ریاست جمهوری در موقعیتی گرفتار شدند که مجبور بودند خوب یا بد، خود واقعی شان را در برابر بیننده هایی ابراز کنند که تا به حال آن ها در چنین مقام و موقعیت و منزلتی ندیده بودند. حالا ناظر بزرگ صدا و سیما بود و نه نامزدهایی که دقیقه به دقیقه از ابهت شان در این برنامه کاسته می شد و به دست خود، خود را افشا می کردند. اتفاقی که کم و بیش از اوایل هفته در برنامه های صدا و سیما، آغاز شده بود و حالا و با این برنامه، گام دیگری در مسیرش برداشت.

قهرمان رسانه ای این هفته، نه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، که عزت الله ضرغامی بود، که سر رشته را در دست داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *