کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف دستگاه جاسوسی اسرائیل در القصیر

31 ارديبهشت 1392 ساعت 11:51

خبرگزاری سوریه از کشف دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در شهر القصیر سوریه خبر داده و اعلام کرد: کشف این دستگاه نشان دهنده میزان دخالت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در سوریه است.


به گزارش جهان، ایسنا به نقل از سانا نوشت: یک منبع سوری اعلام کرد:‌ ارتش سوریه پس از ورود به شهر القصیر موفق به کشف یک دستگاه جاسوسی متعلق به اسرائیل شده که در اختیار تروریست‌های این منطقه بود.
 
این منبع همچنین عنوان داشت: کشف و شناسایی این دستگاه نشان دهنده میزان دخالت نظامی و اطلاعاتی اسرائیل در سوریه است.
 
منبع مذکور همچنین گفت: حمایت نظامی اسرائیل از تروریست‌ها در سوریه بار دیگر بر این تاکید دارد که رژیم اشغالگر صهیونیست همچنان به سیاست‌های تروریستی سازماندهی شده ادامه می‌دهد و جامعه جهانی باید برای رویارویی با تروریسم وارد عمل شود.
 
رسانه‌های رسمی سوریه نیز اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه یک ابزار جاسوسی اسرائیلی را که توسط گروه‌های مسلح در شهر القصیر در حمص استفاده می‌شد، کشف و ضبط کردند.
 
تلویزیون اسرائیل نیز تصاویری از یک خودرو را پخش کرد که گفته می‌شد متعلق به اسرائیل بوده و در شهر القصیر ضبط شده است چنانکه روی این خودرو ارقام و حروف عبری نوشته شده بود.
 
نیروهای ارتش سوریه صبح روز یکشنبه به منظور بیرون راندن گروه‌های مسلح از شهر القصیر در نزدیکی حمص عملیات نظامی را آغاز کرده و وارد بخش‌هایی از این شهر شدند.
 
منبع مذکور در ادامه عنوان داشت: سوال بزرگی که مطرح می‌شود این است که عملیات کشف دستگاه جاسوسی اسرائیل که شامل تجهیزات شنود است تاکیدی بر این دارد که گروه‌های تروریستی مسلح توسط اسرائیل، قطر و ترکیه هدایت می‌شوند.
 
وی افزود: حمایت نظامی اسرائیل از گروه‌های تروریستی مسلح دلیل دخالت قطر، ترکیه و اسرائیل در سوریه از طریق یک اتاق عملیات مرکزی است.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی به سه پایگاه نظامی شمال دمشق حمله کرد.
 
بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با روزنامه آرژانتیی کلارین اعلام کرد: اسرائیل به شکل مستقیم و به دو شیوه از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کند. اولین شیوه اسرائیل حمایت لجستیکی از آنها و دیگری تعیین مکان‌هایی است که گروه‌های تروریستی به آنها حمله خواهند کرد و نیز نحوه انجام این حمله‌ها.


کد مطلب: 288003

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/288003/کشف-دستگاه-جاسوسی-اسرائیل-القصیر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com