جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خوابی که تروریستها برای عراق دیده اند

شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب: 287451
عضو ائتلاف ملي عراق تاكيد كرد كه تروريست ها با انفجارها در مناطق شيعه و سني نشين سعي دارند این کشور را به جنگ فرقه اي بكشانند.
به گزارش جهان، "عصام كاظم" روز شنبه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: انفجارهايي كه روز جمعه (27 ارديبهشت ماه) در مناطق مختلف عراق رخ داد و در آنها دهها انسان بيگناه كشته و زخمي شدند، بخشي از راهبرد تروريست ها براي ايجاد جنگ فرقه اي است.
 
عصام كاظم تصريح كرد: تروريست ها يك روز مناطق شيعه نشين را هدف قرار مي دهند و روز بعد به مناطق سني نشين در عراق حمله مي كنند و هدف آنها از اين انفجارها ايجاد درگيري فرقه اي بين مردم عراق است.
 
وي خاطرنشان کرد: گروه هاي تروريستي راهبرد خاصي با طراحي دستگاههاي اطلاعاتي منطقه اي دارند و براي ايجاد بحران و دودستگي در عراق و كشاندن ديگران به جنگ فرقه اي تلاش مي كنند به ويژه اينكه قبلا اين اقدام را در زمان انفجار حرم امامین عسكريين (ع) در سامرا تجربه كرده اند.
 
عضو ائتلاف ملي عراق اظهار داشت: القاعده با حمايت و كمك مالي بسياري از كشورهاي عربي از جمله عربستان سعودي و قطر در اين انفجارها دست دارد.
 
عصام كاظم افزود: وحدت مسلمانان عراقي چه سني و چه شيعه براي گروه هاي تروريستي كه سعي دارند عراق را به جنگ فرقه اي بكشانند خوشايند نيست، ولی با این حال اين اقدامات تروریستی با شكست مواجه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *