جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۳

پیام بشار اسد به آمریکا/ نشانه گیری موشک‌های سوریه به سوی تل‌آویو

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 285225
تنش‌ها میان سوریه و رژیم صهیونیستی به بالاترین حد خود طی سال‌های گذشته رسیده است.
پیام بشار اسد به آمریکا/ نشانه گیری موشک‌های سوریه به سوی تل‌آویو
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المیادین نوشت: ارتش سوریه صبح امروزموشک‌های خود را به سمت اراضی فلسطین اشغالی نشانه رفته است.

به گفته منابع خبری؛ این تاکتیک نظامی به صورت هماهنگ درطول مرزهای سوریه با فلسطین اشغالی صورت گرفت.

شبکه المیادین به نقل ازمنابع خبری سوری که انها را منابع عالی رتبه توصیف کرده افزود؛ دولت سوریه اعلام کرده است، آمادگی انتقال موشک‌های بسیارپیشرفته‌ای که تابحال مورد استفاده قرار نگرفته به رزمندگان مقاومت در لبنان را دارد.

وزیر اطلاع رسانی سوریه در نشستی خبری بعد از جلسه اضطراری دولت سوریه گفت که تجاوز اسرائیل به سوریه نشان می‌دهد که گروه‌های تروریستی مثل جبهه النصره با اسرائیل ارتباط دارند و همه گزینه‌ها برای پاسخ به تل‌آویو مطرح است.

در همین حال، شبکه "روسیا الیوم" گزارش داد، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به مرکز تحقیقاتی استراتژیک در حومه دمشق و آمادگی افکار عمومی در خصوص احتمال حمله نظامی علیه سوریه 'شدیدا' ابراز نگرانی کرد.

به گزارش نسیم، منابع نزدیک به رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با روزنامه کویتی "الرای" اعلام کردند: بشار اسد در پیامی به مقامات آمریکایی گفته که اگر اسرائیل بار دیگر حملات خود به سوریه را تکرار کند، ما بی‌درنگ و بدون هشدار به این حملات پاسخ خواهیم داد.

دمشق: همه گزینه‌ها برای پاسخ مناسب به تجاوز اسرائیل روی میز است

به گزارش خبرگزاری فارس، الزعبی افزود: شرایط بحران منطقه بعد از این تجاوز پیچیده تر شده و ارتش سوریه به پیشروی‌های خود برای از بین بردن ایادی داخلی اسرائیل ادامه خواهد داد زیرا ارتباط نزدیکی میان دیدگاه تکفیری‌ها و صهیونیسم وجود دارد.

پیشتر نیز وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که تجاوز اسرائیل به این کشور با هدف حمایت نظامی مستقیم از گروه‌های تروریستی بعد از شکست‌ آنها در زمینه نظامی صورت گرفته و «فیصل مقداد» معاون وزیر امور خارجه سوریه آن را «اعلان جنگ» اسرائیل به سوریه دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه داره شروع میشه
ان شاء الله می ریم زیارت حضرت زینب (س) از اونجا هم میریم مسجد الاقصی نماز می خوانیم
ایشالله
قادری
اسرائیل و آمریکا و همه دشمنان اسلام و مسلمین باید بدانند یک روزی که خیلی دیر نیست قهاریت و جباریت حضرت حق از آستین امت مسلمان بیرون خواهد آمد و و طومار حیاتشان مخصوصا" رژیم صهیونیستی را در هم خواهد پیچید و مزدوران تکفیری و وهابی هم قادر به نجات آنها نخواهند بود .ان‌شاءالله