جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گزینه نهایی فراکسیون رهروان کیست؟

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 285221
یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با بیان اینکه کار کمیته 16 نفره فراکسیون تمام شده است، گفت: این فراکسیون از یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یعنی از بین علی‌اکبر ولایتی، محسن رضایی، ‌محمدباقر قالیباف و گزینه نهایی ائتلاف 2+3 حمایت خواهد کرد.
گزینه نهایی فراکسیون رهروان کیست؟
به گزارش جهان، کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با اتمام کار کمیته 16 نفره فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای وحدت بین اصولگرایان، این کمیته در وهله اول گزارش عملکرد خود را به شورای مرکزی و سپس به مجمع عمومی ارایه می‌کند.
 
وی افزود: بر همین اساس قرار است ولایتی، قالیباف و رضایی در جلسات هفته آینده مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حضور پیدا کنند تا برنامه‌های خود را برای نمایندگان عضو مجمع ارایه نمایند.
 
این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با بیان اینکه کار کمیته 16 نفره تمام شده است، در عین حال گفت: طبق گفته آقای عسگراولادی چهارشنبه هفته جاری گزینه نهایی ائتلاف 2+3 مشخص می‌شود که ممکن است این کمیته با این فرد نیز صحبت کرده و از او برای حضور در مجمع عمومی دعوت کند.
 
پیرموذن ادامه داد: قرار است این کاندیداهای احتمالی در مجمع عمومی حضور پیدا کرده و برنامه‌های خود را ارایه کنند و درنهایت یکی از این عزیزان مورد حمایت فراکسیون قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *