جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شیوه جدید تنبیه در مدارس آمریکا

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 284786
یک معلم مدرسه ابتدایی در آمریکا دانش آموزان خردسال خود را با چسباندن نوار چسب بر دهانشان تنبیه کرد.
شیوه جدید تنبیه در مدارس آمریکا
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه آمریکایی هافینگتون پست نوشت: یک معلم مدرسه ابتدایی در کلورادو آمریکا پس از آنکه موفق نشد با روش‌های معمول شاگردانش را آرام کرده و به تدریس خود ادامه دهد، از شیوه‌ای غیرعادی برای تنبیه آنها و وادار کردنشان به سکوت استفاده کرده است که این کودکان را به حدی ترسانده که اکثر آنها دیگر حتی حاضر نیستند در مدرسه حاضر شوند.
 
بنا بر این گزارش، این معلم برای تنبیه شاگردانش که همگی تنها حدود 8 سال سن دارند، از یک نوار چسب استفاده کرده و دهان هر 28 دانش‌آموز خردسال خود را با نوار چسب بسته تا آنها را وادار کند سکوت اختیار کرده و به ادامه درس گوش فرادهند.
 
مادر یکی از این دانش‌آموزان خردسال گفت:‌ دختر من وقتی به خانه آمد، همچون ابر بهاری اشک می ریخت و التماس می کرد که دیگر هرگز او را به مدرسه بازنگردانم.
 
این در شرایطی است که مقامات پلیس آمریکا پس از انجام تحقیقات در این رابطه اعلام کردند که هیچ نقض قانونی توسط این معلم صورت نگرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *