جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

به نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها تمکین کنيم

جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 283452
نماینده مردم در خانه ملت گفت: افراد، گروه‌ها و جریانات سیاسی همگی باید به نتایج تأیید صلاحیت‌ نامزدها تمکین کنند.
به گزارش جهان، حسین نجابت در گفت‌وگو با فارس با مهم دانستن نقش شورای نگهبان در بحث تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و نظارت بر اجرای صحیح انتخابات گفت: شورای نگهبان باید بر اساس 115 قانون اساسی که تأیید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی را بر عهده شورای نگهبان گذاشت عمل کند و اعمال کامل ضوابط این اصل را مبنای کار خود داشته باشد.
 
وی افزود: دیدگاه شورای نگهبان در بحث فتنه‌‌گران سال 88  باید به گونه‌ای باشد که اگر پرچم‌دارین این فتنه قصد حضور و فعالیت در انتخابات را داشتند باید از اقدامات خود توبه کنند و عواقب حقوقی آن را نیز بپذیرند و چنان‌چه این افراد به قوانین جمهوری اسلامی تن دادند می‌توانند پس از طی مراحلی در فعالیت‌های سیاسی شرکت کنند.
 
نجابت تصریح کرد: در بحث انحراف نیز شورای نگهبان باید با افراد و جریاناتی که در عقیده و عمل با نظام و ولایت فقیه دچار انحراف هستند برخورد کند.
 
این نماینده مردم در خانه ملت با بیان اینکه افراد، گروه‌ها و جریانات سیاسی همگی باید به نتایج تأیید صلاحیت‌ها تمکین کنند افزود: پس از تأیید صلاحیت‌ها نیز اجرا و نظارت بر انتخابات بر عهده شورای نگهبان است که در این مرحله نیز باید از قانون تبعیت شود.
https://jahannews.com/vdcbsfb55rhbwap.uiur.html
jahannews.com/vdcbsfb55rhbwap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *