پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

انتقاد فرهنگیان از مراحل بیمه طلایی

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 283191
رئیس شورای اسلامی شهرستان شیروان گفت: مراحل استفاده از بیمه طلایی به هیچ وجه در شان فرهنگیان نیست و باید در نحوه اجرای آن بازنگری شود.
به گزارش جهان، خلیل چاره ساز در گفتگو با مهر، با بیان اینکه در حال حاضر مراحل و نحوه استفاده از بیمه طلایی به هیچ عنوان در شان فرهنگیان نیست، با تاکید بر تغییر نحوه اجرای این طرح، افزود: در حال حاضر زمانی که یک بیمه شده فرهنگی جهت درمان به پزشکی متخصص مراجعه می کند، می بایست پس از آن توسط یک پزشک عمومی نیز معاینه شود تا برگه بیمه طلایی او تایید گردد.

وی این رویه را نادرست و دور از شان فرهنگیان ذکر کرد و اظهار داشت: در این زمینه لازم است مدیرکل آموزش و پرورش استان هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کرده تا این بی احترامی ها و عدم اعتماد به پزشکان و فرهنگیان بیش از این ادامه نداشته باشد.

چاره ساز تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی، یا باید بیمه طلایی منحل شود و یا در نحوه اجرای آن بازنگری شود چرا که این عملکردها به هیچ وجه زیبنده قشر فرهنگی جامعه نیست.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان شیروان این شهرستان در حال حاضر دارای چهار هزار فرهنگی فعال و بازنشسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
ما به التفاوت بیمه طلایی پارسال هنوز واریز نشده .پس چی شد؟
رضا
کاش می شد به جای بیمه های پراکنده (بیمه خدمات درمانی و بیمه تکمیلی و بیمه عمر و ...) فقط یک بیمه داشتیم با یک دفترچه یا یک کارت هوشمند مثل بعضی ارگانهای دیگه مانند سپاه و ...
امیدوارم مسئولین مربوط در آینده نسبت به تجمیع بیمه قدم های شایسته ای بردارند .