جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲
سید محمدباقر خرازی

"تنها کاندیدای جبهه حزب‌الله من هستم"

شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 279894
دبیر کل جبهه حزب‌الله ضمن تکذیب اخباری مبنی بر حمایت جبهه حزب‌الله از هاشمی رفسنجانی برای نامزدی در انتخابات آتی گفت: جبهه حزب‌الله فقط یک کاندیدا دارد و آن شخص هم بنده هستم.
"تنها کاندیدای جبهه حزب‌الله من هستم"
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی دبیرکل جبهه حزب‌الله و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با فارس ضمن تکذیب اخباری مبنی بر حمایت جبهه حزب‌الله از هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: به نظر ما اینگونه اخبار و سخن‌پراکنی‌ها مربوط به جریانات خاصی است که درصدد تخریب شخصیت‌هایی همچون هاشمی رفسنجانی هستند چراکه از صحبت های وی این طور برداشت میشود که قصد نامزدی در انتخابات را ندارد.
 
وی افزود: به فتنه‌گران و منحرفین توصیه می‌کنم که با مهره‌ای همچون هاشمی رفسنجانی بازی نکنند.
 
دبیرکل جبهه حزب‌الله  ادامه داد: اگر هاشمی رفسنجانی بخواهد منتخب جبهه حزب‌الله باشد با منشور انتخاباتی این جبهه همخوانی ندارد؛ چراکه در منشور جبهه حزب‌الله آمده است که کاندیدای این جبهه باید از تشکیلات جبهه حزب‌الله باشد تا با پشتوانه تشکیلاتی دولت حزب‌الله را تشکیل بدهد.
 
این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ادامه داد: معتقدم اینگونه خبرسازی‌ها و تحرکات ناشی از عصبانیت برخی جریانات از نفوذ فوق‌العاده جریان حزب‌الله در لایه‌های مختلف مردم است؛ بنابراین به آنها نصیحت می‌کنیم که انتخابات را به آلودگی‌های اخلاقی نکشند.
 
حجت‌الاسلام خرازی در پایان تأکید کرد: به همه جریاناتی که اینگونه تحرکات را از خود نشان می‌دهند تأکید می‌کنم که بنده تا آخرین قطره خون خود خواهم ماند و تحت هیچ شرایطی از انتخابات کنار نمی‌روم و با هیچ جریانی هم ائتلاف نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگه فقط ایشون نیومده بودن که اومدن خداروشکر
محمد
صبر کن برادر مراحل قانونی طی شود شورای محترم نگهبان با توجه با مستندات قانونی رجال سیاسی واجد شرایط را اعلام کنند البته تا ثبت نام هم خیلی مانده است شاید تصمیم شما عوض شد.عکس بسیار قشنگی گرفته اید برای یادگاری ضبط شد.صادق جون چطوره برای سلامتیش هرکاری ازدست شما برمی آید کوتاهی نفرما.