جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افزایش بودجه مدارس شبانه‌روزی

يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 279084
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از افزایش 4/3 برابری بودجه مدارس شبانه‌روزی در سال 91 نسبت به سال گذشته خبر داد.
افزایش بودجه مدارس شبانه‌روزی
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کیارشی با بیان اینکه آموزش و پرورش در سال گذشته در بخش شاخص‌های اختصاصی دستگاه برتر شناخته شد، گفت: آموزش و پرورش در بحث بیمه طلایی بازنشستگان الگو و سرآمد سایر دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
وی با ارائه گزارش عملکرد مبسوط از حوزه معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی اعلام کرد: سال 91 یکی از سال‌های‌ آرام در بخش نقل و انتقال نیروی انسانی بود که امسال نیز روند تفویض این امر به استان‌ها ادامه می‌یابد.
 
کیارشی با مقایسه میزان پرداختی به مدارس شبانه‌روزی طی سال‌های 91-90، اظهار کرد: در سال 90 میزان بودجه اختصاص یافته به این مدارس 15 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 91 به 52 میلیارد و 700 میلیون تومان رسید که 30 میلیارد این مبلغ از ابتدای سال 91 تا اسفند ماه و مابقی در ماه اسفند به حساب این مدارس واریز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *