پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دعوای عرب‌نیاوحاتمی‌کیا سوژه خنده بازارشد

يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 278336
برنامه تلویزیونی خنده بازار در یکی از آیتم های خود دعوای «فریبرز عرب نیا» بازیگر و «ابراهیم حاتمی کیا» کارگردان فیلم سینمایی «چ» را دستمایه خود قرار داد و با ساخت موقعیتی از حضور این دو در برنامه هفت، اختلاف آنها را به طنز کشید.
دعوای عرب‌نیاوحاتمی‌کیا سوژه خنده بازارشد
به گزارش جهان به نقل از سینماپرس، دعوای ابراهیم حاتمی کیا و فریبرز عرب نیا در سر صحنه فیلم «چ» با موضوع زندگی شهید چمران در ماههای گذشته بسیار خبرساز بوده و رسانه های مختلفی به آن پرداخته اند. در قسمت اخیر برنامه خنده بازار که شنبه شب سوم فروردین ماه پخش شد، در یکی از آیتم ها فضای برنامه هفت بازسازی شد که در آن، دو میهمان با نام های «حاتمی بیا» و «شرب نیا» حضور داشتند. چهره بازیگران انتخاب شده برای این دو نقش نیز به کمک گریم شباهت کاملی به فریبرز عرب نیا و ابراهیم حاتمی کیا پیدا کرده بود.
 
این آیتم به بررسی مشکل پیش آمده در سر صحنه فیلمی می پرداخت که طی آن شرب نیا و حاتمی بیا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند. نکته جالب توجه اینکه مجری برنامه هیچ اطلاعی از این اختلاف نداشت و با وجود توضیحات این دو میهمان نیز از مساله باخبر نشد. عدم اطلاع وی از این موضوع باعث شد تا حاتمی بیا خطاب به او بگوید: «تا به حال کسی لیوان برنامه هشت رو به خوردت داده»؟!
 
شرب نیا هم که تمثیلی از شخصیت «فریبرز عرب نیا» بود، با تکرار دیالوگ های سلطان و به کارگیری لحن خاص آن شخصیت با دیگر میهمان برنامه و مجری صحبت می کرد که این مساله موقعیتی مضحک به برنامه داده بود. جالب تر آنکه زمانی که با تهیه کننده این پروژه تماس گرفته شد، وی کل ماجرا را تکذیب کرد و گفت دعوایی رخ نداده است. در پاسخ به این نظر تهیه کننده، مجری گفت: «اینا همین الان دارن همدیگه رو تکه پاره می کنند، چی رو تکذیب می کنید»؟!
 
در ادامه برنامه نیز مجری که همچنان از کل موضوع بی اطلاع بود، بار دیگر از حاتمی بیا خواست تا درباره علت این اختلاف صحبت کند. او نیز با اشاره به شرب نیا گفت: « این آقا سه روز کل پروژه رو  پیچوند، همه کار رو خوابوند. منم به کل اندامم فشار اومد حالشو گرفتم»! شرب نیا هم با لحن فیلم سلطان، در توصیف علت واقعی این اختلاف گفت: «در صحنه فیلم برداری که خمپاره و بمب منفجر می شد، این کارگردان 47 بار صحنه را تکرار کرد و گوش من و عوامل کیپ شد»! حاتمی بیا هم به آوردن آشپز جداگانه از سوی شرب نیا در پروژه اعتراض کرد و این بازیگر نیز علت این امر را اینگونه عنوان کرد که شنیده بود کارگردان می خواسته در غذای او کود بریزد!
 
در پایان برنامه مجری از هر دو میهمان خواست تا کدورت ها را کنار گذاشته و بیل ها رو بردارند و پشت به پشت هم بدهند و سینما را بیل بزنند اما این اظهار نظر با مخالفت حاتمی بیا مواجه شد و او استدیو را ترک کرد و شرب نیا نیز پس از وی از استدیو خارج شد!
 
گفتنی است در این برنامه تاکنون با چهره هایی همچون: مسعود ده نمکی، مهدی فخیم زاده، فریدون جیرانی، مسعود فراستی و... شوخی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *