پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

توزیع هدیه ریاست جمهوری به سینماگران

يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 277177
سعید الهی دبیر هیأت سامان‌دهی صنوف سینمایی - از توزیع کارت‌های هدیه‌ ریاست جمهوری برای سینماگران در روزهای یکشنبه و دوشنبه (27 و 28 اسفنده) خبر داد.
توزیع هدیه ریاست جمهوری به سینماگران
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، الهی گفت: پس از مکاتبه و پیگیری فراوان، بویژه از سوی دوستان عضو شورای عالی سینما و جامعه‌ی صنفی تهیه‌کنندگان، سرانجام از مجموع چهارهزار کارت هدیه ریاست جمهوری به مبلغ 400هزارتومان نقدی و 200هزارتومان ویژه‌ی خرید کالا، بخش عمده‌ای از آن تأمین شد که مرحله‌ی اول آن میان اعضای صنوف قانونی سینما توزیع می‌شود.
 
وی تأکید کرد: به جهت خدمت‌رسانی بیشتر به سینماگران پرتلاش کشور، سایر اهالی سینما که صنوف آن‌ها متأسفانه همچنان قانونی نشده است، براساس اطلاعات فردی آن‌ها که در اختیار هیأت سامان‌دهی قرار دارد بعد از تعطیلات نوروز و براساس یک مکانیزم توزیعی عادلانه، متناسب با محدودیت تعداد کارت‌ها می‌توانند از هدیه‌ی رییس‌جمهور بهره‌مند شوند.
 
الهی ادامه داد: اعضای صنوف قانونی که اسامی و مشخصات آن‌ها طبق اعلام ر‌یس و بازرس صنف، در اختیار ذی‌حسابی دفتر ریاست جمهوری قرار گرفته است می توانند با در دست داشتن اصل و کپی کارت ملی و کارت صنفی خود و مراجعه به ساختمان جامعه‌ی صنفی تهیه‌کنندگان سینمای ایران واقع در خیابان ایرانشهر شمالی ، چهارراه کلانتری، پلاک 44 طبقه‌ی چهارم از ساعت 9 تا 17 روزهای یادشده، دو عدد کارت هدیه‌ی نقدی و خرید کالا را به مبلغ مجموعا 600هزار تومان دریافت کنند.
 
وی با تأکید بر ضرورت رعایت نظم و حضور به‌موقع برای تحویل هدایا، بیان کرد : براساس زمان‌بندی انجام‌شده فردا یکشنبه (27 اسفندماه)، اعضای صنف چهره‌پردازان، فیلم‌نامه‌نویسان، جامعه‌ی صنفی تهیه‌کنندگان، مدیران تولید، مدیران و طراحان جلوه‌های بصری و مدیران آموزشگاه‌های سینمایی می‌توانند کارت هدیه‌ی خود را دریافت کنند.
 
الهی همچنین گفت: اعضای صنف بازیگران و بدلکاران، مدیران تدارکات، جلوه‌های ویژه، دستیاران فیلمبردار و کارکنان لابراتوار نیز می‌توانند روز دوشنبه (28 اسفندماه) نسبت به دریافت کارت هدیه خود اقدام کنند.
 
او یادآوری کرد: مسیر ثبت قانونی صنوف سینمایی در مراجع ذی‌صلاح از طریق هیأت سامان‌دهی صنوف و فارغ از برخی مسائل و حواشی مربوطه، همچنان بهترین گزینه برای رسیدن به هویت حقوقی و قانونی است.
 
دبیر هیأت سامان‌دهی صنوف سینمایی افزود: قانونی بودن و استقلال صنوف حرفه‌ای سینما از جمله موارد مشترک در تنظیم اساسنامه‌های فعلی مربوط به صنوف سینمایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *