جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احمدی نژاد: می خواهم امتحان بگیرم

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 276877
سفر پروژه‌ای رئیس جمهور به اراک با حاشیه‌هایی همراه بود که گرفتن امتحان شفاهی از کارشناسان پالایشگاه و تکرار زیاد واژه عشق بخشی از آن است.
احمدی نژاد: می خواهم امتحان بگیرم
به گزارش جهان به نقل از دانشجو، سفر پروژه ای ریاست جمهوری به شهرستان اراک به منظور افتتاح پروژه های توسعه طرح پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شانزند، 11200 واحد مسکن مهر و کنارگذر شمالی اراک با حاشیه هایی همراه بود.
 
تیم اصحاب رسانه و خبرنگاران یک روز قبل از سفر احمدی نژاد با اتوبوسی که نهاد ریاست جمهوری ترتیب داده بود خود را به شهرستان اراک رساندند.
 
احمدی نژاد پنجشنبه صبح سفر پروژه ای خود را با افتتاح کنارگذر شمالی شهر اراک آغاز کرد کنارگذری که کارشناسان معتقد اند تاثیر به سزایی در کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوای شهر اراک خواهد داشت.
 
رئیس جمهور و همراهان پس از افتتاح کنارگذر و 11200 واحد مسکن مهر حوالی ساعت نه و بیست دقیقه خود را به سالن برگزاری مراسم افتتاح طرح توسعه پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند و پروژه های دیگر در سالن پالایشگاه شازند رساندند.
 
عکاسان و تصویربرداران در افتتاح دو پروژه کنارگذر و مسکن مهر رئیس جمهور را همراهی می کردند در حالیکه خبرنگاران تقریبا از ساعت  هفت و بیست دقیقه منتظر حضور رئیس جمهور در سالن افتتاح پروژه‌ها در سالن پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند بودند.
 
احمدی نژاد در صحبت هایی که تقریبا سی دقیقه به طول انجامید بارها بر واژه عشق تاکید کرد.
 
رئیس جمهور در حین صبحت هایش از متخصصین وزارت نفت در خصوص آر سی اف سوالاتی را پرسید که جالب توجه بود.
 
احمدی نژاد پس از پرسش سوالش خطاب به حاضرین در سالن گفت می خواهم امتحان بگیرم.
 
 
احمدی نژاد و همراهان از جمله وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی پس از پایان مراسم در جمع خبرنگاران حاضر نشدند و با هلی کوپتر محل برگزاری مراسم را ترک کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *