پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رییس اورژانس کشور تغییر کرد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 276222
با حکم معاون درمان وزارت بهداشت، رئیس جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور منصوب شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، طی حکمی از سوی امامی رضوی معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر محمد طالبیان به عنوان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور منصوب شد.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر محمد طالبیان
 
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران
 
سلام علیکم
 
خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزیده خویش اعطا فرموده است. لذا نظر به تعهد و تجارب اجرایی و علمی ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور منصوب می‌شوید تا با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت جوانب شرعی و قانونی انجام وظیفه نمایید.
 
امیدوارم با تعامل سازنده با مسئولین حوزه‌های ذی‌ربط و بهره‌گیری از تجارب اساتید ارجمند و همکاران محترم در راستای پیشبرد اهداف مقدس نظام سلامی و چشم‌انداز ایران اسلامی در افق 1404 و با در نظر گرفتن راهبردها و اقدامات ملی در نظر گرفته شده در نقشه تحول نظام سلامت و نقشه جامع علمی کشور در جهت ارتقاء خدمات پیش بیمارستانی و اورژانس‌های بیمارستانی و طب اورژانس تمامی مساعی خود را بکار گیرید.
 
توفیق شما و همه همکاران سخت کوش را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *