کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصادف زنجیره‌ای در اتوبان آزادگان

17 اسفند 1391 ساعت 16:57

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد: ساعتی پیش در اتوبان آزادگان ابتدای تهرانسر چندین خودرو به دلیل لغزندگی خیابان و ریزش برف با یکدیگر تصادف کردند.


به گزارش جهان، حسن عباسی در گفت‌وگو با فارس افزود: طبق اطلاعات رسیده به اورژانس تهران حدود 8 خودرو در این اتوبان با یکدیگر تصادف کرده و تاکنون گزارش شده که 5 نفر بر اثر این حادثه مصدوم شده‌اند.

وی همچنین در مورد حوادث دیگر شهر تهران نیز گفت: در خیابان خاوران در حوالی ساعت 11:20 کپسول گاز در یک واحد مسکونی منفجر شد و در پی این حادثه 3 مصدوم دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین ادامه داد: در خیابان مینی‌سی‌تی در ابتدای اتوبان ارتش سوهانک در ساعت 11 امروز شاهد تصادف دو دستگاه اتومبیل بوده‌ایم که در این حادثه 5 نفر مصدوم شدند و به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

عباسی تصریح کرد: همچنین به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده در آزادراه تهران - قم تیر برق449 ،یک دستگاه اتوبوس واژگون شد و 20 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اعزام سریع نیروهای اورژانس به محل حادثه گفت:در این حادثه که در ساعت 6:55 صبح امروز اتفاق افتاد سریعاً با اعزام نیروهای اورژانس 18 نفر از مصدومین به بیمارستان‌های 7 تیر و رباط کریم و دو نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 


کد مطلب: 275684

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/275684/تصادف-زنجیره-ای-اتوبان-آزادگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com