شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

با اين اسقاطي ها نمي‌شود براندازي كرد!

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 275420
به گزارش جهان به نقل از کیهان، پايگاه اينترنتي اخبار روز (وابسته به طيفي از مخالفان مقيم آلمان) ضمن درج مطلب فوق، نسبت به خروج عوامل فتنه از كشور و عافيت گزيني در خارج هشدار داد.

اين سايت اينترنتي با اشاره به ميتينگ 15-10 نفره اعضاي گروه موسوم به شوراي هماهنگي سبز در پاريس كه 2 هفته پيش و به بهانه سالگرد حصر موسوي و كروبي برگزار شد، نوشت: اميدواريم نسل دوم اپوزيسيون كه پس از سال 88 از كشور خارج شد به سرنوشت نسل اول كه از سال 60 خارج شد دچار نشود و دهه هاي ديگر همچنان از اين نشست ها برگزار نكند.

اين نشست در رديف تمامي گردهمايي كه در سال هاي گذشته برگزار شده قرار مي گيرد، با اثرات كم بين المللي و اثرات داخلي بسيار ناچيز و شايد تنها براي آرامش وجدان برگزاركنندگان آن.

يادآور مي شود در نشست گروهك شوراي هماهنگي سبز، عناصر لنگه به لنگه ضدانقلاب از جمله اردشير اميرارجمند، بابك امير خسروي (توده اي سابق)، رجب مزروعي، بيژن حكمت، تقي رحماني، حمزه غالبي، احمد سلامتيان، حسن شريعتمداري، رضا عليجاني، علي كشتگر، سراج ميردامادي، كريم لاهيجي، هوشنگ اسدي و چند تن از سلطنت طلبان حضور به هم رسانده بودند.

تركيب عجيب و غريب اين نشست هماهنگي هر چند به تعبير اخبار روز داراي كمترين اثر و خاصيت بوده اما سزاوار تبريك گفتن به طيف فتنه گر جبهه اصلاحات است كه هر از چند گاه يك بار ياد ادعاي حمايت از نظام جمهوري اسلامي و قانون اساسي مي افتند اما در عين حال فرستادگان آنها به خارج باغ وحش كاملي از جريان هاي ضدانقلاب راه انداخته اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *