سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

شاهرودی: دوره ریاست آیت الله کنی تجربه یک مجلس هماهنگ و به دور از تشنج بود

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 275157
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درپیش بودن سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری به عملکرد آیت الله مهدوی کنی در دوران ریاست وی بر مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: در دوران ریاست ایشان یک مجلس هماهنگ و به دور از تشنج را تجربه کردیم.
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با اشاره به درپیش بودن سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری، به عملکرد آیت الله مهدوی کنی در دوران ریاست وی بر مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: در دوران ریاست ایشان یک مجلس هماهنگ و به دور از تشنج را تجربه کردیم.
 
وی با بیان این که مسأله ریاست آیت الله مهدوی کنی بر مجلس خبرگان رهبری موضوع مدیریت نیست بلکه مقبولیت ایشان است، افزود: آنچه که موجب سبقت ایشان از دیگران شده، موضوع مقبولیت بوده است.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان که آیت الله مهدوی کنی مورد تأیید اکثریت نمایندگان خبرگان است، خاطرنشان کرد: در دوره ریاست ایشان اجلاسیه ها با آرامش خاصی برگزار شده و هیچ مشکلی وجود نداشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی ادامه داد: اگر در گذشته مسائلی در اجلاسیه ها وجود داشت، اما از زمان آغاز دوره ریاست آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان آرامش خاصی در فضای مجلس حاکم است.
 
وی همچنین در خصوص کاندیدا شدن آقای هاشمی رفسنجانی در این دوره از انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان گفت: حدس من بر این است که وی در این دوره کاندیدا نخواهند شد و تنها کاندیدای مورد نظر برای ریاست مجلس آیت الله مهدوی کنی خواهد بود.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افزون برگزاری انتخابات هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری کمیسیون کمیسیون ها نیز انتخاب مجدد خواهند شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی، بررسی مسائل اقتصادی و فرهنگی را مهم ترین دستور جلسه اجلاس سیزدهم اعلام کرد و افزود: این موضوع به صورت ویژه در اجلاس به آن پرداخته خواهد شد.

وی بررسی مهم ترین مسائل مربوط به انتخابات آتی ریاست جمهوری را از دیگر موضوعات قابل بحث در اجلاس سیزدهم در اجلاس خبرگان رهبری دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوعاتی که به انتخابات آتی مربوط خواهد بود مورد بررسی خبرگان قرار خواهد گرفت.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسائلی نظیر حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین برخورد صحیح با موضوعات پیش روی از دیگر مسائلی که در دو روز اجلاس خبرگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *