چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

نارضایتی مراجع نجف از شعار براندازی

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 275060
سخنگو و نماینده حضرت آیت الله نجفی از نارضایتی شدید مراجع تقلید نجف اشرف از شعار سرنگونی نظام از سوی تظاهرکنندگان استان‎های سنی نشین عراق خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت الاسلام علی نجفی فرزند و نماینده حضرت آیت‌الله بشیر نجفی از مراجع تقلید نجف اشرف، امروز در سخنانی با اشاره به نارضایتی شدید مراجع تقلید نجف اشرف از شعار سرنگونی نظام از سوی تظاهرکنندگان استان‎های سنی نشین عراق، خاطرنشان کرد: مراجع تقلید نجف اشرف با هرگونه رفتار افراطی که موجب افزایش اختلافات طایفه‌ای و ایجاد تشنج در عراق شود، به شدت مخالف هستند.
 
وی خطاب به افرادی که خواستار سرنگونی دولت نوری المالکی هستند، گفت: از اتفاق‎های سال‌ 2006 و 2007 و تنش‌هایی که در آن ایام ایجاد شد، درس عبرت بگیرید و اجازه ندهید کشور دوباره به سمت درگیری‌های طایفه‌ای سوق داده شود.
 
نماینده آیت الله نجفی تصریح کرد: هر کس که خواستار ایجاد تغییرات در حکومت است باید به انتخابات و گزینه‌های مسالمت‌آمیز رو بیاورد.
 
گفتنی است تظاهرکنندگان استان‎های سنی نشین عراق که قریب به سه ماه است با حمایت شدید ترکیه، قطر و عربستان علیه دولت ادامه دارد، سرنگونی دولت نوری المالکی، آزادی همه زندانیان حتی تروریست‎های جنایتکار و لغو قانون مبارزه با تروریسم و قانون بازخواست و عدالت را خواستارند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *