جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

پيام تسليت رییس جمهور به مناسبت درگذشت حضرت آيت‌الله خوشوقت

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 273122
محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت‌ آیت‌الله خوشوقت را تسلیت گفت.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، متن پیام محمود احمدی‌نژاد به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
ضایعه ارتحال عالم ربانی، مرحوم حضرت آیت الله عزیزالله خوشوقت (رحمه‌الله علیه) باعث تأثر و تألم فراوان گردید.
 
آن عالم ربانی از افضل مجتهدان و اعاظم شاگردان امام راحل و علامه طباطبایی(ره) بودند که عطر دل‌انگیز ارواح قدسی آن بزرگواران از مجالس دلنشین و اثرگذار دروس اخلاق و معارف ایشان استشمام می‌شد و به جرأت می‌توان گفت که از مصادیق علماء زمان شناس و مخالف هوای نفس و موحدان عاشق و دلباخته حق و حقیقت به شمار می‌آمدند و در پرتو این ویژگی‌های ارزنده، همواره در کنار مردم و انقلاب حضور فعال داشته و منشأ خدمات ارزنده‌ای گردیدند. سرانجام نیز پس از عمری مجاهدت و ممارست در مسیر احیای توحید و معارف اسلامی در ساحت ملکوتی بیت‌الله الحرام دعوت محبوب خویش را لبیک گفته به لقاء جانان شتافتند.
 
اینجانب مصیبت فقدان آن عالم وارسته را به پیشگاه مقدس و نورانی امام زمان(عج)، محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، امت مؤمن و خداجوی ایران اسلامی و بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نمایم.
 
محمود احمدی‌نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *