شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آیا وب سایت شما قابل هک شدن است؟

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب: 272406
این نرم افزار اسکریپت ها و وب سایت های شما را اسکن می کند و اگر مشکلی در مقابل باگ های SQL Injection, XSS و … بود سریعاً به شما اطلاع می دهد
 به گزارش جهان، Acunetix Web Vulnerability Scanner نرم افزاری است که اسکریپت ها و وب سایت های شما را اسکن می کند و اگر مشکلی در مقابل باگ های SQL Injection, XSS و … بود سریعاً به شما اطلاع می دهد.
امروزه تقریبا ۷۰ درصد سایت های اینترنتی باگ و راه های نفوذ دارند بدون آنکه خودشان اطلاعی داشته باشند. توسط این نرم افزار می توانید وب سایت خود را برای تزریق SQL، کراس سایت اسکریپتینگ و آسیب پذیری های دیگر اسکن نمایید. این نرم افزار دارای ابزارهای پیشرفته تست نفوذ نظیر ویرایشگر HTTP، Sniffer، Fuzzer و … می باشد. شما هم اگر صاحب وب سایت و یا وبلاگی شخصی هستید می توانید با استفاده از این نرم افزار قدرتمند سایت خود را اسکن کنید و در صورت وجود هر گونه راه نفوذ و یا باگ در سایت، راه حل و روش برطرف کردن آن را از طریق همین نرم افزار مطالعه کرده و به رفع مشکل بپردازید. اسکن برنامه های کاربردی وب ۲٫۰ و آخرین فن آوری های وب، از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *