پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سوال پاکستانی ها درباره حوادث اخیر ایران

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 271632
رئیس مجلس نمایندگان پاکستان در رابطه با مسائل اخیر سیاسی ایران از لاریجانی سوال کرد که رئیس مجلس در این باره اظهار داشت: چون در ایران رهبری حضور دارند، مشکل خاصی بوجود نمی آید، همه نهادها تحت نظر ایشان هستند و فکر می کنم چون راند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شود، برخی مسائل پیش می‌آید.
به گزارش جهان به نقل از مهر، علی لاریجانی که برای شرکت در اجلاس مجالس اکو به پاکستان سفر کرده است، در حاشیه این اجلاس با فهمیده میرزا رئیس مجلس نمایندگان پاکستان دیدار کرد و ضمن تقدیر از میزبانی پاکستان در این اجلاس گفت: درپی سفر هیات پارلمانی پاکستان به ایران روابط دو جانبه به شکل محسوسی گسترش یافت.
 
لاریجانی در این دیدار با اشاره به مذاکرات رئیس مجلس پاکستان در ایران پیرامون همکاری ها در بخش کشاورزی گفت: در این باره با وزیر کشاورزی گفتگو شد و امیدواریم پیشنهادات شما عملیاتی شود.
 
فهمیده میرزا نیز در این دیدار با تقدیر از حضور هیات ایران نیز در اجلاس اسلام‌آباد در رابطه با همکاری ایران و پاکستان در بخش انرژی بیان داشت: پیرامون خط لوله صلح موضوع را از مراجع دولتی دنبال می کنیم تا هرچه زودتر عملیاتی شود.
 
وی همچنین در رابطه با مسائل اخیر سیاسی ایران از لاریجانی سوال کرد که رئیس مجلس در این باره اظهار داشت: چون در ایران رهبری حضور دارند، مشکل خاصی بوجود نمی آید. نهادها تحت نظر ایشان هستند و فکر می کنم چون راند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شود، برخی مسائل پیش می آید.
 
رئیس مجلس همچنین به نزدیکی مواضع تهران و اسلام آباد در خصوص سوریه اشاره کرد.
 
لاریجانی همچنین جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه را مورد اشاره قرار داد و آن را محکوم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *