جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نژادپرستی این بار هم در رژیم نژاد پرست

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 271002
طرفداران یک باشگاه صهیونیستی در قدس دفتر باشگاه را به علت جذب دو بازیکن مسلمان چچنی به آتش کشیدند!
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، طرفداران افراطی باشگاه بیتار رژیم اشغالگر قدس که به نژادپرستی شهرت یافته‌اند دفتر این باشگاه را در قدس به علت بستن قرارداد با دو بازیکن مسلمان چچنی به آتش کشیدند و بار دیگر ثابت کردند که ارزش‌های انسانی در این رژیم با وجود ادعاهای پوشالی سران آن پوچ است.
 
سخنگوی پلیس قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه گفت: دفتر باشگاه در ساعات اولیه صبح به آتش کشیده شد. بررسی‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌ایم ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم و فرد مظنونی را دستگیر نکرده‌ایم.
 
به نوشته یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونستی این حمله منجر به از بین رفتن جام‌ها، پیراهن‌های قدیمی باشگاه و بلیت‌ها شد و خسارت‌های دیگری هم به دنبال داشت.
 
پیش از این باشگاه بیتار با دو بازیکن به نام‌های جبرئیل کدیب و زؤور سدیبیب از یک باشگاه چچنی قرارداد امضا کرد که این موضوع خشم هواداران باشگاه تیم را به دنبال داشت. آنها می‌گویند نباید هیچ بازیکن عرب و مسلمانی در ترکیب تیم بازی کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *