پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

وزیر: آماده حذف کنکوریم

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 270300
وزیر آموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای حذف کنکور در چارچوب قانون خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید رضا حاجی بابایی در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی آموزش وپرورش برای حذف کنکور گفت: نظرات مختلف است اما ملاک آموزش وپرورش برای اجرا، قانون است.
 
حاجی بابایی ادامه داد: ستادی برای تصمیم گیری در خصوص حذف کنکور تشکیل شده است که ما نتیجه تصمیم آنان را در مجرای قانون، اجرایی خواهیم کرد.
 
وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه در همه استان ها سرور دریافت اطلاعات دانش آموزان نصب شده است، افزود: سوابق تحصیلی دانش آموزان در تمام استان ها جمع آوری شده است و این وزارتخانه به محض دریافت مجوز قانونی، آماده اجرای حذف کنکور است.
 
وی با اشاره به عبارت زیر بار این موضوع که آموزش وپرورش در آمادگی حذف کنکور مشکل دارد ، نمی رویم ، ادامه داد : همه می دانند اجرای این قانون سخت است پس نباید آموزش وپرورش را مقصر قلمداد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با حذف کنکور چه شود؟؟؟ سوابق تجصیلی ملاک عمل خواهد بود؟ مگه نمیشه سوابق تجصیلی با نمرات درخشان خرید؟؟ چیزی که در جامعه ما کاملا رایج و طبیعیه! حیف بچه های درسخون و با هوش که با یه مشت بیسواد پارتی دار سر کلاسهای پزشکی و مهندسی خواهند نشست !!!