پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نرخ بیکاری در آمریکا افزایش یافت

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 269781
وزارت کار آمریکا در تازه ترین گزارش خود که روز گذشته منتشر شد، اعلام کرد، نرخ بیکاری این کشور در ماه ژانویه به بیش از 7.9 درصد رسیده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: وزارت کار آمریکا در گزارش خود که روز گذشته (جمعه) منتشر شد، اعلام کرد که نرخ بیکاری این کشور در ماه ژانویه به بیش از 7.9 درصد افزایش یافته است.
 
اقتصاد آمریکا در ماه ژانویه تنها 157 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
 
بر اساس این گزارش، نرخ بیکاری آمریکا در ماه دسامبر 2012 میلادی به 7.8 درصد رسیده بود. وزارت کار آمریکا همچنین اعلام کرد، اقتصاد این کشور در سال 2012 میلادی به طور میانگین هر ماه 181 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. این رقم در برآورد قبلی وزارت کار آمریکا، 153 هزار فرصت شغلی در هر ماه اعلام شده بود.
 
بر این اساس، میزان اشتغال ایجاد شده در اقتصاد آمریکا در ماه دسامبر نیز با 26 درصد افزایش نسبت به برآورد قبلی به بیش از 196 هزار مورد رسیده است. در نخستین ماه سال 2013 میلادی، اشتغال در بخش‌های خرده فروشی، ساختمان سازی و بهداشت با افزایش روبرو شده است و میزان اشتغال در بخش‌های دولتی، حمل و نقل و انبارداری کاهش داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *