پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دریاچه آزادی یخ بست!

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب: 266734
در حالی كه اعضای تیم‌های ملی آب‌های آرام در دریاچه آزادی تهران مشغول تمرین هستند، این دریاچه به دلیل سرمای بیش از حد یخ زد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سیدمحمد شروین اسبقیان ضمن تایید خبر فوق، تصریح كرد: به دلیل سرمای هوای تهران قسمتی از دریاچه آزادی دچار یخ زدگی شده است.   
 
وی در پاسخ به این سوال كه با توجه به یخ زدگی دریاچه آزادی تمرینات تیم ملی قایقرانی چگونه پیگیری می‎شود؟ اظهار داشت: نشستی با اعضای كادر فنی تیم‌های ملی آب‌های آرام در این خصوص داشتم. آنها در این جلسه خاطر نشان كردند كه در حال حاضر برنامه‌های تمرینی این ماه تیم ملی، بدنسازی است و مشكل خاصی در این خصوص وجود ندارد.  
 
وی در ادامه خاطرنشان كرد: قصد داشتیم كه محل برگزاری اردوی تیم ملی آب‌های آرام را تغییر بدهیم كه كادر فنی در این خصوص اعلام كرد كه نیازی به این كار نیست چرا كه هم اكنون استفاده چندانی از دریاچه نداریم.
 
اسبقیان در پاسخ به این سوال كه آیا در گذشته هم چنین اتفاقی رخ داده بود؟ گفت: گویا چند سال پیش هم یك بار چنین اتفاقی رخ دادخ بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *