پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۱

پایان نطق احمدی نژاد با شعاری جدید از قالی و حصیر

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 266665
رئیس جمهور علی رغم تقاضای مجلس برای حضور در صحن مجلس و استماع نظر نمایندگان خانه ملت را ترک کرد.
به گزارش جهان، محمود احمدی نژاد در پایان نطقش با اشاره به اینکه آقای ابوترابی نامه ای نوشته اند -که روی چشمم - درباره اینکه برای شنیدن نظر نمایندگان در مجلس بمانم اما چون برنامه ریزی دارم باید مجلس را ترک کنم.
 
محمود احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود در جلسه امروز مجلس گفت: حتی 4 ساعت هم شده می‌نشینم و حرف‌های شما را گوش می‌کنم؛ چه چیزی بهتر از سخنان برادرانه؟ اما وقتی دیگری تعیین کنید.
 
احمدی نژاد خطاب به نمایندگان گفت: در باره پیشنهاداتی که مطرح کردیم بحث کنید و به نتیجه برسید.
 
وی در پایان سخنانش گفت: مردمی که قالی می بافند نباید روی حصیر زندگی کنند.
 
 
رییس‌جمهور در آخرین بخش سخنانش در جمع نمایندگان مجلس به اهمیت اصلاح نظام بانکی و تصمیم دولت در این زمینه اشاره کرد و گفت: ما چند تا بانک را وکیل تمام ملت کرده‌ایم و تمام ملت را از صحنه فعالیت اقتصادی کنار گذاشته‌ایم. در صورتی که مردم باید در فعالیت اقتصادی مشارکت کنند، نظارت داشته باشند، ولی اکنون می‌بینیم که ثروت ملت را در چند بانک بلوکه کرده‌ایم و به این بانک‌ها می‌گوییم کجا خرج کنند و از آن طرف به ملت می‌گوییم که برو بگیر. این تمرکز باعث ایجاد رانت می‌شود ،‌نظارت مخدوش می‌شود و باعث می‌شود که سیاست‌ها درست اجرا نشوند.
 
رییس‌جمهور با اشاره به این‌که این امر دارای تبعات منفی است،افزود: امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم با حضور در مجلس طرح اصلاح نظام بانکی و بحث‌های کارشناسی که در این زمینه در دولت صورت گرفته است را تشریح کنم.
 
رییس‌جمهور به دیگر برنامه طرح تحول اقتصادی از جمله طرح اصلاح نظام مالیاتی اشاره کرد و گفت: این طرح را ما در اختیار شما قرار داده‌ایم و امیدواریم هرچه زودتر شما آن را در اختیار دولت قرار بدهید.
 
رییس‌جمهور اظهار داشت: در دل طبقه برخوردار که کل اصول اقتصادی را در دست دارند، این موضوع مخالفان جدی دارد، امیدواریم که مجلس هرچه زودتر این طرح را بررسی کند ، میان‌بر بزند و آن را در اختیار دولت قرار دهد. اگر سیستم مالیاتی درست نشود، ما هرچه به مناطق محروم نیز کمک کنیم، باز هم به خاطر اشکالات سیستم مالیاتی به طبقه برخوردار بر می‌گردد.
 
وی همچنین به اصلاح نظام پولی و عزم دولت در این ارتباط اشاره کرد و گفت: ما در این ارتباط منتظر شرایط مناسب هستیم.
 
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه با توجه به سرمایه و نفتی که در کشور ما وجود دارد نباید مردم دچار مشکلات این چنینی باشند، گفت: نباید مردمی که قالی می‌بافند روی حصیر بنشینند.
 
احمدی نژاد با بیان اینکه دولت نهم و دهم بیشترین تعامل را با نمایندگان مجلس داشته‌ است،اظهارداشت:‌90 درصد صحبت‌های شما نیز در ارتباط با مشکلات مردم و مسائل مردم در این ارتباط است . ملت ما دارای ثروت عظیمی است و نباید مشکلات داشته باشد .
 
رییس‌جمهور با بیان اینکه برای حل این مشکلات و انجام کارهای بزرگ باید همه دست به دست هم بدهیم گفت: اقتصاد نیازمند تمرکز مدیریت است و از چند نقطه موازی حتی نمی‌شود یک اتاق را مدیریت کرد.
 
رییس‌جمهور با تاکید بر اهمیت تمرکز در امر اقتصاد گفت: تجربه نشان داده است که این دولت هر حرفی که می‌زند، پای آن می‌ایستد و آن را اجرا می‌کند و در واقع خود را فدا می‌کند تا اجرایی شود.
 
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری در اجرا باید متمرکز شود،افزود: برنامه‌هایی که ما بیان می‌کنیم، اگر پشتیبانی شود و تصمیم‌گیری‌ها بر اجرا متمرکز باشد، به فضل الهی و کمک ملت اجرایی می‌شود و ما موفقیت آن را تضمین می‌کنیم، البته همانطور که اشاره شد باید در ارتباط با آن همراهی صورت بگیرد.
 
رییس‌جمهور در ادامه اظهارداشت: بعضا برخی دوستان در ملاقات با من می‌گویند شش ماه به پایان دولت بیشتر نمانده و رها کن و نمی‌شود کاری کرد، گفت: من یک سوال دارم مگر روزها با هم تفاوت دارد شش ماه اول با شش ماه آخر چه تفاوتی دارد روز اول دولت با روز آخر دولت چه تفاوتی دارد؟ چرا باید انگیزه‌ها تفاوت پیدا کند. باید تلاش‌ها تا روز آخر ادامه پیدا کند هر روز مهم است و باید کارهای بزرگ انجام داد. البته این دولت تمام می‌شود و مردم دولت دیگری را انتخاب می‌کنند و همه باید از انتخاب مردم پشتیبانی و حمایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اين عين شعارهای هاشمی در آغاز حکومت سازندگی است! اگر او چنين کرد، اين نيز!
United Kingdom
تمرکز مدیریت بعضا منجر به تمرد مدیریت ومدیر می شود و تفکیک آن هم بعضا منجر به تشکیک و تفرقه مدیریت ومدیران می شود ولذا مدیریت یعنی حالتی که نه تمرد را باعث شود ونه تفرقه واگر مدیر ومدیرانی این کار را بلد نباشند مدیریت بلد نیستند
دکتر محمود احمدی نژاد معجزه هزاره سوم اشکالاتی دارد اما در مجموع فعالیت دولت نهم و دهم مثبت است و هنوز هم برترین رجل سیاسی میباشد.
احمدی نژاد حق داشت در مجلس ننشیند مگر نمایندگان رو دعوت نکرد چرا نرفتید؟
Iran, Islamic Republic of
دمش گرم كارش درسته ولي بعضي وقتا يه كارايي مي كنه كه آدم ناراحت مي شه . ولي بازم دوسش دارم
Netherlands
جلسه ی امروز بزرگترین حسنش نا امیدی دشمن بود. اصلاح طلبان و دیگر دشمنان نظام منتظر بودند جلسه متشنج و سرشار از سیاسی کاری باشد اما به وضوح دیدند که بحثهای هر دو سلیقه ی وفادار به نظام، تخصصی و برای حل مشکلات مردم است.
باید سوال کرد ایا مردمی که روی فرش نشسته بودند درست که قالی خود را بدهتد وبرروی حصیر زندگی را ادامه دهند؟
Iran, Islamic Republic of
منظور اينه كه نبايد روي حصير هم بنشينند . بايد روي زمين بنشينند و همان حصير را هم بدهند قشر مرفه آسيب ناپذير!!!!!!!!!!! .
Iran, Islamic Republic of
خیلی هوش زیادی لازم نیست تا متوجه این موضوع شد که توزیع پول یعنی افزایش نقدینگی و افزایش نقدینگی یعنی تورم و اگر نقدینگی زیاد شود یعنی پول بی ارزش توزیع میشود واقتصاد نابود . شاید بنظر بعضی ازعوام کشورهای فقیر اگر مقدار زیادی اسکناس چاپ وتوزیع نمایند ثروتمند میشوند در حالی که این اقدام پول رابی ارزش کرده و برای اقتصاد بسیار خطرناک و نابود کننده است.
هیچ وقت گوش شنوا نداشته وگر نه به این روز نمی افتادیم
چرا