جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

گزارشی از انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان/ مسی بهترین بازیکن

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 264984
مراسم انتخاب بهترین های سال 2012 فوتبال جهان در شرایطی شامگاه دوشنبه با حضور دو نماینده ایران برگزار شد که طی آن لیونل مسی بازیکن تیم فوتبال بارسلونا به عنوان بهترین فوتبالیست دنیا انتخاب شد. دل بوسکه هم به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، این مراسم شامگاه دوشنبه با حضور چهره های مطرح فوتبال دنیا در زوریخ سوییس برگزار شد و طی آن "لیونل مسی" مهاجم تیم فوتبال بارسلونا و بازیکن تیم ملی آرژانتین برای چهارمین بار عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داد.
 
ضمن اینکه در این مراسم که علی دایی مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران و بهترین گلزن جهان و کارلوس کی روش به عنوان نمایندگان ایران حضور داشتند، دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان بهترین مربی سال 2012 فوتبال جهان انتخاب شد.
 
براساس این گزارش، در پایان این مراسم برترین های فوتبال جهان به شرح زیر معرفی شدند:
 
* بهترین بازیکن فوتبال مردان: لیونل مسی
*بهترین بازیکن فوتبال زنان: ابی وامباک (بازیکن تیم ملی فوتبال زنان آمریکا)
* بهترین مربی فوتبال مردان: ویسنته دل بوسکه (سرمربی تیم ملی اسپانیا)
*بهترین مربی فوتبال زنان: پیا سونداگه (سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال زنان آمریکا)
* جایزه فرانس پوشکاش (زیباترین گل سال): میروسلاو استاک (بازیکن فرنباغچه)
* جایزه بازی جوانمردانه سال 2012: فدراسیون فوتبال ازبکستان
* جایزه بهترین مدیر سال: فرانس بکن باوئر
 
تیم منتخب سال 2012 فیفا نیز به شرح زیر انتخاب شد:
 
ایکر کاسیاس (اسپانیا)، دنی آلوز (برزیل)، جرارد پیکه (اسپانیا)، سرخیو راموس (اسپانیا)، مارسلو (برزیل)، ژاوی هرناندز (اسپانیا)، ژابی آلونسو  (اسپانیا)، آندرس اینیستا (اسپانیا)، رادامل فالکائو (کلمبیا)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، لیونل مسی (آرژانتین)

مسی: کسب عنوان بهترین بازیکن جهان برای چهارمین بار باورنکردنی است

 
به گزارش فارس، لیونل مسی پس از کسب عنوان بهترین بازیکن سال 2012 جهان اظهار داشت: صادقانه باید بگویم که کسب چهارمین عنوان مرد سال جهان کمی برایم غیرقابل باور است و وقتی به این جایزه رسیدم  باید هم حرف زدن در مورد آن سخت باشد.
 
وی افزود: این مقام برای من خیلی بزرگ بود. دوست دارم که در این افتخار جدیدم از همه هم‌بازی‌هایم در بارسلونا و اینیستایی که کنارم بود و لحظات خوبی را کنار آنها تجربه کردم، تشکر کنم.از همه دوستانم و همبازی‌هایم در تیم ملی آرژانتین هم تشکر می‌کنم.
 
مسی عنوان کرد: از کادر فنی، خانواده و همه کسانی که کمکم کردند صمیمانه سپاسگزارم و باید یک تشکر ویژه هم از همسر و بچه‌ام« تیاگو» داشته باشم.
 
به گزارش فارس لیونل مسی در میان سه کاندید برای کسب عنوان بهترین بازیکن توانست این عنوان را در سال 2012 از آن خود کند. کریستیانو رونالدو و آندره اینیستا دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان بودند.

رونالدو و نیمار هم به مسی رای دادند
 
رونالدو در مورد حضورش در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان اظهار داشت: خوشحالم که در این مراسم حضور دارم. انتخاب من لیونل مسی است و فکر می‌کنم او این عنوان را برای چهارمین بار کسب خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: من معتقدم مسی یک قدم جلوتر از رونالدو است. به نظرم آینده فوتبال برای بازیکنی مانند نیمار است و امید زیادی به او برای جام‌جهانی 2014 که میزبانش هستیم داریم.
 
به گزارش فارس، نیمار که در این مراسم حضور داشت اظهار داشت: این یک میهمانی و جشن بزرگ برای فوتبال است و لحظه بزرگی برای خودم محسوب می‌شود. 
 
بازیکن تیم ملی برزیل ادامه داد: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی برایم رخ خواهد داد. باید صبر کنیم. انتخاب من هم برای بهترین بازیکن جهان لیونل مسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *