جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تکذیب حرف‌های وزیر اسبق کار علیه دولت

سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 263804
مرکز روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور انتساب نقل و قول و مطالب وزیر اسبق کار را در یک هفته‌نامه تخصصی اقتصادی علیه دولت، تکذیب و بر پیگیری قضایی این موضوع تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور انتساب نقل و قول و مطالب ساختگی علیه دولت را تکذیب و بر پیگیری قضایی این موضوع تاکید کرد.
 
متن این تکذیبیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
با توجه به مصاحبه وزیر اسبق کار با یک هفته نامه تخصصی اقتصادی و انتساب نقل و قول و مطالب تحریف شده و ساختگی در آن به عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و مجموعه دولت به اطلاع می‌رساند که این مطالب کذب محض بوده و بعضی موارد آن کاملاً وارونه مطرح شده است.
 
با کمال تاسف روند ناصواب و مخرب انتشار اتهامات جهت دار و مطالب کذب با هدف تخریب دولت خدمتگزار تشدید شده است و کمترین انتظار از دستگاه قضایی این است که از گسترش بداخلاقی ها و انتشار مطالب مغرضانه و دروغین در سطح جامعه جلوگیری نماید.
 
ناگفته پیداست که افکار عمومی از اینکه شخصی به جای پاسخگویی درباره برخی عملکردهای خویش، با بی‌پروایی ادعاهای کذب و ناروایی را به دیگران نسبت می‌دهد را هرگز نمی پذیرد.
 
مرکز روابط عمومی دفتر رییس جمهور با تکذیب ادعاهای بی‌اساس و سراسر کذب مطرح شده در این مصاحبه، پیگیری قضایی این موضوع را برای خود محفوظ می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *