جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خبر وزیر درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 263359
وزیر ورزش و جوانان از نشست های مشترک مسوولان وزارت افتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی با کارشناسان این وزارتخانه پیرامون خصوصی سازی دو باشگاه استقلال وپرسپولیس خبر داد و گفت: طرفداران این دو تیم مردمی منتظر اخبار خوشی در این خصوص باشند.
به گزارش جهان به نقل از وزارت ورزش و جوانان، ˈمحمد عباسیˈ افزود: در ماه های اخیر تلاش کردیم وضعیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم که در این خصوص به نتایج بسیار خوبی هم دست یافتیم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بررسی های مقدماتی نشان می دهد که شاید واگذاری باشگاهها باچالش های بسیاری مواجه شود، اما روند واگذاری نشان می دهد که قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی در خصوص نشست های داخلی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت:زیان ده بودن ووجود اشکالات و ابهامات فراوان در صورت‌های مالی، شفاف نبودن اموال و دارایی‌ها، دریافت نکردن حق پخش تلویزیونی و بسیاری مشکلات دیگر ازجمله مواردی بود که فراروی این امر مهم قرار داشت. خوشبختانه با نشستهایی که با کارشناسان و مسوولان وزارت اقتصاد ودارایی و سازمان خصوصی سازی برگزار شده است ، تلاش شده این ابهامات با راهکارهای قانونی برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *