پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

3لیترگازوییل ارزانتر ازیک لیتر آب‌معدنی است!

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 262413
وزیر نفت گفت: کنترل و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در کشور نیازمند عزم جدی و همگانی بوده و در این میان نقش وزارت نفت و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، رستم قاسمی در مراسم معارفه مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که بعدازظهر روز گذشته (دوشنبه 4 دی) بدون دعوت از رسانه‌های خبری در محل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران برگزار شد، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به دلیل ماهیت خدماتی داشتن و مسئولیت های مختلفی که در برابر خدمات گیرندگان دارد، کار سختی در مجموعه صنعت نفت انجام می دهد.
 
وی افزود: خدمت‌رسانی کار سختی است و به دلیل گستردگی آن در سراسر کشور در بسیاری از مناطق، شرکت نفت را در چهره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران می‌بینند.
 
وزیر نفت با اشاره به این که تاکنون رضایتمندی قابل قبولی از مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران وجود داشته است، گفت: کار در این مجموعه با بیش از سه هزار جایگاه بنزین و سی ان جی و انبارها و مناطق متعدد، کاری بسیار پرحجم و پیچیده است.
 
قاسمی با اشاره به این که همه نیروهای وزارت نفت نیروهایی کارآمد، متعهد و سالم هستند، گفت: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به دلیل ماهیت کاری و ارتباط مستقیم با توزیع فرآورده در معرض خطراتی هستند که خوشبختانه از این آزمون سربلند بیرون آمده اند.
 
وی افزود: حفظ و کنترل سامانه هوشمند سوخت یکی از مسئولیت های مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است و در شرایطی که قیمت حامل های انرژی در داخل و خارج کشور از اختلاف بسیاری برخوردار است، کنترل و جلوگیری از قاچاق فرآورده نیازمند عزم همگانی در این شرکت است.
 
وزیر نفت با اشاره به این که سوخت در ایران جزو ارزان ترین کالاها به شمار می رود، افزود: در حال حاضر قیمت یک لیتر آب معدنی معادل سه لیتر گازوییل است که با توجه به قیمت سوخت در سایر کشورهای منطقه و دنیا سوخت در ایران بسیار ارزان بوده و به همین دلیل متاسفانه پدیده قاچاق سوخت از کشور وجود دارد.
 
قاسمی تاکید کرد: در فصل زمستان شرایط سختی به لحاظ سوخت رسانی در کشور از جمله گازرسانی به نیروگاه ها وجود دارد که این امر مسئولیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را برای تامین سوخت نیروگاهی کشور سنگین تر می کند.
 
وی افزود: مهندس کشکولی سابقه ای طولانی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران داشته و دارای تجارب زیادی نیز در شرکت ملی گاز بودند و اکنون امیدوارم سکان دار خوبی برای این مجموعه عظیم خدماتی باشند.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، وزیر نفت همچنین با تقدیر از زحمات جلیل سالاری، مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: مهندس سالاری از لحاظ تدین، کارآمدی و اخلاص مدیر نمونه ای هستند که زحمات بسیاری در این مجموعه کشیدند و تلاش های ایشان قابل تقدیر است.
 
علیرضا ضیغمی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران طی حکمی در روز یکشنبه (3 دی) مصطفی کشکولی را به عنوان مدیر جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منصوب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
می خواید گرون کنید گرون کنید دیگه بهونه نیارید
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز می آیند پول بنزین و گازوییل را با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان مقایسه میکنند و لی در آمد های ایرانی ها را مقایسه نمیکنند!!!!