کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عرضه توت فرنگی 20 هزار تومانی در تهران

3 دی 1391 ساعت 11:12

پرتقال تامسون نیز از 700 تومان بر روی درخت تا 1800 در میادین تره بار جزء ارزانترین میوه این فصل به شمار می‌آید.


ب گزارش جهان، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: هم اکنون در تره‌بار شهر تهران توت فرنگی کیلویی 20 هزار تومان عرضه می‌شود.

حسین مهاجران در گفتگو با ایلنا در خصوص ذخیره سازی میوه شب عید اظهار داشت: طبق سنوات گذشته مقدار قابل توجهی سیب و پرتقال توسط دولت برای شب عید سال آینده ذخیره شده است.

وی با اشاره به میزان ذخیره سازی میوه در سالهای گذشته افزود: در سالهای گذشته حدود 48 هزار تن میوه برای عید نوروز ذخیره می شد اما از میزان ذخیره سازی امسال اطلاع دقیقی ندارم.

مهاجران خاطر نشان کرد: 3 فعالیت مهمی که در زمینه ذخیره سازی میوه تاکنون صورت گرفته است شامل تثبیت قیمت میوه از سال 85، قیمت گذاری باغداران بر روی میوه به دلخواه و انتقال پرتقال تامسون به روستاها بوده است چرا که در گذشته تامسون مختص تهران بود.

وی تصریح کرد: گرانترین میوهای بازار هم اکنون شامل توت فرنگی هر کیلو گرم 20 هزار تومان، گلابی هر کیلو گرم 10 هزار تومان و به هر کیلو گرم 6 هزار تومان است که علت گرانی آن هم بدلیل این است که از فصل این میوه ها گذشته است.

مهاجران همچنین به ارزانترین میوه ها در بازار اشاره کرد و افزود: پرتقال تامسون نیز از 700 تومان بر روی درخت تا 1800 در میادین تره بار جزء ارزانترین میوه این فصل به شمار می اید.


کد مطلب: 261883

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/261883/عرضه-توت-فرنگی-20-هزار-تومانی-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com