پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

فايل صوتي درست است اما از دست در رفته!

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۳:۳۲
کد مطلب: 261797
دستيار مهدي هاشمي در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت و واسطه آشنايي وي با نيك آهنگ كوثر از 12 سال پيش تاكيد كرد فايل صوتي مربوط به مكالمات اين دو نفر سنديت دارد.
به گزارش جهان، کیهان نوشت: دستيار مهدي هاشمي در عين حال كه خود را دوست دو طرف و بيطرف وانمود مي كرد، اتهاماتي را به نيك آهنگ كوثر وارد كرده تا دين خود را به مهدي هاشمي ادا كرده باشد. «روح ا...-ز» پسر يكي از مديران سابق حوزه هنري كه در فتنه سال 88 بازداشت شده بود، پس از مدتي از كشور خارج شد. و ابتدا به مالزي رفت. نامبرده در سال 79 مدير روابط عمومي مهدي هاشمي در سازمان بهينه سازي مصرف بوده، جايي كه مهدي هاشمي متهم به سوءاستفاده مالي و پولشويي چند ميليارد توماني است.

«روح ا...-ز» در مصاحبه با وبسايت ضدانقلابي «راديو كوچه» از گارد دوستي نيك آهنگ كوثر، او را دچار اختلال شخصيت كه جاي نگراني دارد معرفي مي كند و درباره سابقه ارتباط كوثر و هاشمي مي گويد: در سال 1379 كه سازمان بهينه سازي تشكيل شد من به درخواست آقاي «مهدي هاشمي» در پست رئيس سازمان روابط عمومي قرار گرفتم. از آقاي «كوثر» و چندين نفر از دوستان ديگر در حوزه هاي مختلف اطلاع رساني دعوت كردم كه به آن سازمان بيايند و هم كاري خودشان را با ما شروع كنند. خوب ما قبل از آن با آقاي «كوثر» هم در هفته نامه «مهر» كه مربوط به پدرم و حوزه هنري بود هم كاري داشتيم و من رابطه خوبي با ايشان داشتم. آقاي «كوثر» به آن جا دعوت شدند و در حقيقت كليد آشنايي ايشان با آقاي «هاشمي» از آن دعوت و هم كاري با آن سازمان زده شد.

ما يك باكسي داشتيم در حوزه تحت مسئوليت من به عنوان شوراي سياست گذاري تبليغ و ترويج كه من مختار بودم در آن جا چندين نفر از مشاورين را در چارت سازماني منصوب كنم، يكي از آن مشاورين آقاي «كوثر»، يكي آقاي «بهروز افخمي»، يكي آقاي «نصرت كريمي» و... دوستان بابت اين فعاليت ماهيانه آن جا حقوقي دريافت مي كردند، ما به تمامي دوستان با توجه به فعاليتي كه يك سان بود ماهيانه 300 هزار تومان حقوق مي داديم. آقاي كوثر و يكي از دوستانش يك ان جي او درست كردند با عنوان انجمن قلم سبز ايران و پروپوزالي براي من آوردند براي تاسيس خبرگزاري. يك برآورد تقريبي كرده بودند به مبلغ صد ميليون تومان [در سال 79] كه در هيئت مديره سازمان به تصويب رسانديم و قرارداد را داديم به مجموعه همكاران آقاي كوثر.

وي رابطه عميق تر مهدي هاشمي و نيك آهنگ را مربوط به سالهاي بعد دانسته و گفت: آقاي هاشمي همان موقع و كوثر خيلي دوستانه با هم رفتار مي كردند و نيك آهنگ از اين رابطه سوءاستفاده نمي كرد اما يك جا ديگر قضايا از دست خارج شد و مهدي هاشمي 8-7 ماه پيش از من گله مي كرد كه تو اين نان را توي كاسه من گذاشتي و بيا درست كن.

«روح ا...-ز» با بيان اينكه «آن مكالمه هاي كوثر و هاشمي دوستانه بوده است»، بر اصالت فايل هاي صوتي تصريح كرد و افزود: من به حرف نيك آهنگ هيچ شكي ندارم، از اين كه اين نوار را ممكن است «نيك آهنگ» منتشر نكرده باشد، اما اين كه يه مكالمه دوستانه منتشر مي شود در اين ميان بحث هست، شما ده، دوازده سال سابقه دوستي داريد با كسي و نان و نمك اين آدم را خورده ايد و به هر حال آن زمان كه قرارداد مي بستيد يا حقوق مي گرفتيد اين ضبط مكالمات مطرح نبوده اما چه طور شد كه حالا بعد از اين زمان طولاني آدم همه چيز را فراموش كند و بيايد يك مكالمه دوستانه را ضبط كند، اين كارها به نظر من اصلا شايسته «نيك آهنگ» نبود.
وي در ادامه كاريكاتوريست فراري را به نيروهاي امنيتي داخل كشور وصل كرد و با تلاش براي خراب كردن وي اين گونه القا كرد كه وي قصد اخاذي داشته است! اما مهم تر از قصد نيك آهنگ، اظهارات وقيحانه مهدي هاشمي در خلوت با اين دوست سالهاي گذشته خود بوده كه ضمن آن بر فعاليت هاي ضدانقلابي خود و برخي اعضاي خانواده صحه مي گذارد.

روح ا...ز مي گويد: من ناگزيرم بگويم با اينكه خلاف ميل باطني است، اما آقاي «هاشمي» يك حرف هايي را به من زده ]مبني بر اينكه[ بين صحبت هاي ما اين حرف ها ردوبدل شده كه من دوست نداشتم اين حرف ها ضبط بشه و مثل مكالمه اخير شود و انتشار پيدا كند. آن مكالمه ها، مكالمه هاي دوستانه بوده است. آقاي «هاشمي» يكي دو بار به من گفته بود كه «نيك آهنگ» در اين قضيه از سپاه خط مي گيرد تا جريان خارج از كشور را براي من ناامن كند و من را ملزم به برگشت به ايران كند. ببينيد اين يك ادعا است و من به خاطر اين حرف از آقاي هاشمي درخواست سند كردم و ايشان گفتند من سندها را به شما مي دهم تو هم در جريان باش. ولي هيچ گاه سندي به من ندادند.

وي در ادامه مصاحبه با راديو كوچه ادعا مي كند: به مهدي هاشمي گفتم كه ريشه اين جريان چي بود، شما كه رابطه دوستي داشتيد، شما كه با هم خوب بوديد، ايشان گفت در يك مقطعي كه من از ايران خارج شدم «نيك آهنگ» از من درخواست پول كرده است. گفته كه بيا با خودنويس هم كاري كن، بيا پول بده به خودنويس، با هم كار كنيم، من كارهاي شما را انجام مي دهم، حتي من در مطالب كه مطالعه مي كردم - اين چند روز اخير - ديدم كه وقتي آقاي «هاشمي» از كشور خارج مي شود، يك زماني «نيك آهنگ» با آقاي «هاشمي» هم كاري مي كرده در سايت خودنويس و مطالبي را مي زده كه باب ميل آقاي «هاشمي» بوده است اما چه مي شود كه يك باره اين جريان تغيير مي كند و فضا عوض مي شود و مي رود به سمت درگيري با «هاشمي» و خانواده «هاشمي»، من كه بيش تر فكر مي كنم مي بينم كه آقاي «هاشمي» هفت-هشت ماه پيش راجع به اين قضيه به من صحبت كرده و توضيح داده بود.

خبرنگار در اين قسمت مي پرسد: به نظر شما مهدي هاشمي زماني كه با «كوثر» صحبت مي كرده در وضعيت عادي بوده؟ و چيزي خورده و مصرف كرده بوده كه «روح ا...-ز» پاسخ مي دهد: من خيلي مصاحبه را گوش دادم و در حين مصاحبه شنيدم آقاي مهدي هاشمي دارن چيزي را مثل خيار يا هويج مثلا داشتند مي خوردند. آقاي هاشمي اصولا اهل مصرف چيزي نبود.

وي آنگاه براي خراب كردن نيك آهنگ كوثر مي گويد او از مهدي هاشمي پول مي خواسته است.
در واكنش به اين اظهارات، پايگاه اينترنتي خودنويس تاكيد كرد: اگر نيك آهنگ كوثر با مهدي هاشمي شراكت داشته، روح ا.. [ز] كه نيك آهنگ را به مهدي هاشمي معرفي كرده شراكت بيشتري داشته است.
سايت نيك آهنگ تصريح كرده كه به هنگام ديپورت شدن «روح ا...-ز» از مالزي به وي كمك كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه چیز درسته مهدی هاشمی چرا یبرون زندان هست معلوم نیست!!!!
Iran, Islamic Republic of
اصلاهم ازدست درنرفته
کاملابرنامه ریزی شده بوده