پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تغییر جدید در امتحان گواهینامه رانندگی

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 258262
رئیس پلیس راهور کشور گفت: افسران دوره ديده جایگزین افسران بازنشسته مستقر در آموزشگاه های راهنمایی رانندگی شدند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس راهور کشور گفت: افسران دوره ديده جایگزین افسران بازنشسته مستقر در آموزشگاه های راهنمایی رانندگی شدند.
 
مومنی افزود:  افسران دوره ديده  اقدام به گرفتن امتحانات به جای افسرهای بازنشسته شدند  که این موضوع باعث شده این ماموران راهور نسبت به فعالیتشان پاسخگو بوده و چون تحت نظارت و فعالیت در مجموعه پلیس راهور هستند باعث می شود که برگزاری امتحانات به بهترین نحو انجام شود.
 
وی ادامه داد: همچنین توسط پلیس راهور بازرسی هایی برای نظارت براین افسران صورت می گیرد که باعث شده سطح کیفیت امتحان و آزمونی که از متقاضیان گرفته افزایش پیدا کرده و از حادثه های احتمالی جلوگیری می کند.
 
مومنی با توجه به اینکه در سال 90 یک میلیون و 900 هزار نفر اقدام به اخذ گواهینامه کرده اند تصریح کرد: به ندرت مواردی از تخلف افسران بازنشسته که با همکاری آموزشگاه داران اقدام به تخلف و مردود کردن متقاضیان کرده اند؛ گزارش شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر در آموزشگاه هایی که افراد اقدام به کسب گواهینامه می کنند میزان تخلفات زیاد باشد پروانه آن آموزشگاه لغو می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *