جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

"مایلی‌کهن خودزنی می‌کند"

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب: 257923
مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین گهر دورود، گفت: حق مسلم ماست که در لرستان بازی کنیم، چون ورزشگاه شهر ما از خیلی از ورزشگاه‌های لیگ برتری استانداردتر است.
به گزارش جهان، رضا آیت‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این روزهای باشگاه استیل‌آذین گهر دورود گفت: پس از بازی با سپاهان از نظر فنی و روحی خیلی خوب کار می‌کردیم، اما کمی بد شانسی و کمی هم محبت داوران شامل حال ما می‌شود که نتیجه‌ نمی گیریم! البته امید ما به نیم فصل دوم است، چون در تعطیلات نیم فصل می‌توانیم بازیکن جدید بگیریم. مسئولان هم قول داده‌اند که در امر میزبانی کمک‌مان کنند. حق مسلم ماست که در لرستان بازی کنیم. ورزشگاه ما از خیلی از ورزشگاه‌های لیگ برتری مثل دستغیب شیراز استانداردتر است.
 
وی ادامه داد: اگر می‌گویند اسکوربورد ورزشگاه ما خراب است و نورش مشکل دارد، این دو ایراد را ورزشگاه تختی هم دارند. بنابراین ایرادها غیر منطقی هستند. درست است که ورزشگاه ما کمی مشکل دارد، اما با کمی مساعد و همفکری حل می‌شوند. ببینید اکنون ما چه مصیبتی می‌کشیم! این همه آدم از لرستان می‌آیند و پس از بازی خسته و درمانده باز می‌گردند. اگر آن جا سه هزار طرفدار داشته باشیم داور دیگر جرات نمی‌کند پنالتی اشتباه بگیرد. برای تیمی مثل ما سه امتیاز می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد و جایگاه ما را کلی تغییر دهد.
 
مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین گهر دورود که به دلیل فشار کاری و مشکلات عصبی در بیمارستان به سر می‌برد، همچنین گفت: نمی‌دانم چه مشکلی هست که مسئولان قبلی باشگاه ما را رها نمی‌کنند؟ آنها تیم را ناسالم بسته‌اند و هر روز هم برایمان مشکل‌ تراشی می‌کنند. می‌گویند وضعیت باشگاه هیچ فرقی با گذشته نکرده است، در حالی که قبلا تیم با اتوبوس سفر می‌کرد و در مسافرخانه می‌خوابید ولی حالا با هواپیما می‌رود و در بهترین هتل‌ها اقامت می‌کند. چرا این حرف‌ها را می‌زنند که ما از شنیدنشان مریض شویم؟ آیا این حرف‌ها تنش ایجاد نمی‌کند؟ آیا خدا را خوش می‌آید که چنین حرف‌هایی زده شود؟
 
وی در ادامه با لحنی جدی‌تر گفت: قبلا هم گفته‌ام که اگر آقایان به این اذیت کردن‌هایشان ادامه دهند پرونده‌شان را افشا می‌کنم. آنها با یک دروازه‌بان خارجی قراردادی 110 هزار دلاری بسته‌اند که فقط یک بازی هم انجام داده و بعد به فیفا شکایت کرده است. این قرارداد در حالی بسته شده که تیم در وضعیت بد اقتصادی بود و مساله ارز هم در کشور با مشکل مواجه بوده است. پول قرارداد 330 میلیونی با یک بازیکن خارجی که یک بازی انجام داده کجا رفته است؟ همچنین با کسی قرارداد بسته‌اند که حتی در لیگ یک بازی هم نکرده است و حالا در لیگ برتر بازی می‌کند! دلیلش هم این است که با فلان شخص نسبت فامیلی داشته است! ما هم در نهایت مجبور شدیم 150 میلیون تومان به آن گلر ارمنی بدهیم که برود و با بی‌عقلی مسئولان قبل باشگاه خوش باشد.
 
آیت الله زاده در ادامه با تمجید از سرمربی جدید تیمش گفت: به خدا قسم مایلی کهن در گهر خودزنی می‌کند. من به این واقعیت رسیده‌ام که او برای آدم‌هایی آبرودار از آبرویش مایه می‌گذارد. تازه او به من دلداری می‌دهد. در دو بازی گذشته واقعا حقمان باخت نبود. متاسفانه در چند بازی قبل وضعیت داوری خیلی بد بود. آن وقت می‌گویند که نباید این حرها را بزنم، چرا نباید بگویم؟ اگر اشتباه می‌کنم، مدرک بیاورند و اگر درست می گویم، اصلاحش کنند.
 
وی در پایان گفت: خوشبختانه یا بدبختانه مسئولان قبلی جای خالی برای گرفتن بازیکن خارجی نگذاشته‌اند. ما اکنون سه بازیکن اروپایی داریم. پنج جای خالی داریم که می‌توانیم آنها را پر کنیم. وقتی یک مدیر تیمی را تحویل می‌گیرد دستش باز است که آن را درست کند، ولی من باید گذشته تیم را هم درست کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *