جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۹

اخطاربه خاتمی و یارانش برای مرزبندی با جریان فتنه‌ +فیلم

سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 257032
مستند "زخم" که شب گذشته از بخش های مختلف خبری صدا و سیما پخش شد، نگاهی دوباره بود بر جسارت دردآور جریان فتنه به عاشورای حسینی در سال 88 و حمایت سران فتنه از جسارت کنندگان به عزای اباعبدالله.
به گزارش جهان، در این مستند به خوبی نشان داده شد که حرکت فتنه گران همانند هلهله و شادی یزیدیان در عاشورای سال 61 و بی بصیرتی خواص هم تکرار مسیر نخبگان سست عنصر کوفه بوده است.

پخش بخش هایی مرتبط از فیلم مختارنامه که به پشیمانی توابین اشاره داشت، با این اخطار همراه شد که کسانی که در فتنه نقش داشتند، فرصت چندانی برای اعلام مرزبندی با جریان فتنه از جمله موسوی و کروبی ندارد.

تصاویر محمد خاتمی، محمد خوئینی ها و عبدالله نوری به صورت محو شده در این مستند به نمایش در آمد

دیدن فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سیاست حاکم بر صدا و سیما، سیاست ماکیاولی است. هدف وسیله را توجیه می کند.حال به هر قیمتی. استفاده از عقاید دینی مردم برای مقاصد خبیث خود.
چرا به آقای خاتمی تریبون نمی دهید که همه حرفش را بزند؟ چرا از بیانیه موسوی فقط قسمتی را که می خواهید سو استفاده کنید را می آورید. آقای خاتمی اگر سکوت هم کرد مصالحی داشت از جمله اینکه مدیریت آن روز و البته نتایجش را امروز داریم می بینیم دست کسانی بود که قصدشان نابود کردن اصلاح طلبان بوده و کارهایی که ظلم آشکار بوده انجام دادند. آیا در این زخم جا نداشت به کشته شدن خواهر زاده موسوی و له کردن یک شخص با پاترول نیروی انتظامی اشاره کرد؟ تا موقعی که سیاست حاکم بر صدا و سیما این است اوضاع کشور همچنان بدتر از قبل خواهد شد. حال شما مانند کبک سرتان را در برف کنید و بگوئید کجاش مشکل داریم همه چیز که خوب است.
Iran, Islamic Republic of
اینها همه زندگی سیاسیشون از فتنه گراست کهبراشون جشن تولد بگیرن و مرد خدا!!! بنامنشونو کف و هورا براشون بکشن. اگه اونا رو تکذیب کنن که مردن
"سیاست حاکم بر صدا و سیما، سیاست ماکیاولی است. هدف وسیله را توجیه می کند.حال به هر قیمتی. استفاده از عقاید دینی مردم برای مقاصد خبیث خود. ..."


شما که این خطابه غرا!!! رو ایراد کردی مردش هستی عیوب جبهه خودتونم ببینی؟
هر جا دستتون باز بود پست رتین کارها رو کردید از لخت کردن مخالفین تا صد نفر سر یه نفر ریختن و به قصد کشت زدن.
از پاره کردن عکس امام گرفته تا ریاکارانه دماز شعار امام امام زدن
از اتش زدن تکایا بگیر تا رقص هلهله در روز عاشورا
در دشمنی با اصل اسلام از چیزی فرو گذار کردید؟ بهاسم ضدیت با ولایت فقیه ریشه اسلامو هدف گرفتید.
همینکه بی بی سی و ووآ و رسانه های غربی شماها رو تو بوق کردن و براتون سینه می زنن بستونه. به صداو سیما چه نیازتون. همینکه اوباما و پرز اسم بزرگاتونو رو به عنوان همکارو امیدشونمیارن براتون بسه.
خاتمی کم تا حالا حرف زده؟ جز توجیه کار قبیح هتاکین کار خاصی کردن؟ همین حدی هم که تریبون دستشون بود جز طلبکاری کاری داشتن؟
خودتم می دونی که اگه پای مناظره خاتمی و مخالفانش در صداو سیما بیفته مرد نیست حضور پیدا کنه همونطور که موسوی مردش نبود.
فقط مظلوم نمایی در لباس میش و گرگ نمایی در موقع غلبه دارید.
شما سیاهی لشگرای مدافع سران فتنه گناهتون بیشتر از اون ملعونینه.
Iran, Islamic Republic of
ایول الله داشت واقعا.
عزیزم نذار دهنم رو باز کنم که بگم تو فتنه، جمهوری اسلامی چقدر مظلوم بود.منم اخبار فیلتر شده چهار تا سایت طرفدار منتظری رو بخونم بهتر از این که نمیشم.
درسیاست حاکم بر صدا و سیما، هدف وسیله را توجیه می کند.حال به هر قیمتی. استفاده از عقاید دینی مردم برای مقاصد خبیث خود . اين است ادعاي دين داري آقايان ؟!!!!! به كسي كه جرمي مرتكب نشده با هزاران تهمت رنگارنگ ، چيزي را مي چسبانند و بابت فرضيات خود توبه هم مي خواهند ، واقعا انسان ياد ايده خوارج ميافتد ، البته با اين دسيسه ها روي خوارج رو سفيد كردن . گذشته از اين مگر در فرهنگ واخلاق اسلامي نباید جزاي هركس موافق عملش باشد ، آيا ايشان در اين حد هستند كه با نشان دادن صحنه هايي ازفيلم مختار او را با ياران يزيد قياس كنند ، اين است مروت وجوانمردي ، لابد اين آقايان ادعاي پيروي از حضرت علي را هم دارن ، واقعا عجب دوران پر غصه اي شده است .
"درسیاست حاکم بر صدا و سیما، هدف وسیله را توجیه می کند.حال به هر قیمتی. استفاده از عقاید دینی مردم برای مقاصد خبیث خود . اين است ادعاي دين داري آقايان ؟!!!!! ..."


سبحان الله از این همه ادعای حق بودن بعد از اونهمه افتضاح درست کردن. شما که اینطور یک طرفه به قاضی رفتی و چشمتو به روی حقایق بستی میشه به این سوالا جواب بدی؟
1- ایا خاتمی نبود که بعد از انتخابات همراه اون دو خائن بر طبل ابطال انتخابات کوبید؟
2- ایا خاتمی نبود که بدون تقبیح حرمت شکنی های طرفدارانش هیچ مرزبندی ای با اونها نکرد بلکه تلویحا ازشون تقدیر هم کرد؟ روزه شکنی روز قدس، استکبار دوستی روز 13 آبان، توهین به امام در 16 اذر، توهین به اصل ولایت فقیه، آتش زدن خیمه های عزای امام حسین (ع) و رقص و پایکوبی روز عاشورا اینها خیانت های کمی بود که بخواد روشن و واضح از اونها اعلام برائت کنه؟!
ایا اینها جرم نیست؟ که یک عده رو به جون مردم و حکومت بندازی بعد هیچ مرزبندی روشنی هم با خیانتهاشون نداشته باشی؟
خوارج شمایید که به اسم قرانو لا حکم الا لله ریشه اسلامو هدف گرفتید. شماهایی که سرانتون سر در اخور دشمن دارن. و تا بهشون ازادی میدی فلنگو می بندن میرن غرب از اونجا دشمنی هاشونو با امنیت ابراز می کنن.
منم موافقمکه جزای هر عملی باید با اونعمل یکی باشه و در فرهنگ بدوی ترین ملت ها هم جزای خیانت مرگه نه مماشات و تساهل.
اتفاقا دقیقا مقایسه موقعیت های سران فتنه و قتلان اهل بیت و امام حسین (ع) برملا کننده خبث طینت و عمق خیانت امثال خاتمی هست.
اگر مرد بودید و حضرت علی رو قبول داشتید از این ... سیاسی که موقع قدرت شیر میشن و موقع ذلت موشف ابراز برائت می کردید
مرگ بر فتنه گر
با سلام : این آقا فکر کنم اخبار فتنه 88 را نشنیده ...