کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک مرجع تقلید پژوهشگر برتر قرآنی شد

27 آبان 1391 ساعت 13:54

آیت‌الله جعفر سبحانی در دومین دوره تجلیل از ناشران و پژوهشگران حوزه قرآن و عترت به عنوان پژوهشگر برتر قرآنی معرفی شد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم دومین دوره تجلیل از ناشران قرآنی و پژوهشگران حوزه قرآن صبح امروز شنبه 27 آبان با حضور علی اسماعیلی سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد در سرای اهل قلم برگزار شد.
 
در این مراسم آیت‌الله جعفر سبحانی، آیت‌الله قزوینی، احمد حاجی‌شریف و احمد سیاح به عنوان پژوهشگران برتر قرآنی معرفی شدند.
 
در بخش ناشران قرآنی هم مرتضی آخوندی، مدیرمسئول انتشارات دارالکتب اسلامی، محمدعلی مرعشی مدیرمسئول انتشارات حافظ نوین، محمدتقی انصاریان، مدیرمسئول انتشارات انصاریان، محمد رستگار مقدم مولایی، مدیرمسئول انتشارات رستگار، محمدرضا مقدم مدیرمسئول انتشارات عروج اندیشه و ناصر تبریزی مدیرمسئول انتشارات فیض کاشانی برگزیده شدند.
 
آیت‌الله سبحانی به دومین جشنواره تجلیل از ناشران قرآنی و پژوهشگران برتر قرآن پیامی فرستاد که به شرح زیر است:
 
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
قرآن اقیانوس ناپیداکرانه، قرآن مجید یگانه معجزه جاویدان پیامبر خاتم (ص) است. پیامبر ما هر چند معجزات و دلایل دیگری در دست داشت، اما هر آنچه به سیر زمان از زبان پیامبر شنیده شده، تنها خبر آنها را در کتاب‌های تاریخ و سیره می‌خوانیم اما قرآن مجید معجزه جاویدانی است که از او باقی مانده است و همواره راهنما خواهد بود. سوال می‌شود که چرا دلیل رسالت پیامبر (ص) کتاب آسمانی شد که بشر از هر گونه مقابله با آن عاجز و ناتوان می‌باشد. پاسخ آن روشن است؛ چون رسالت پیامبر دائمی، ابدی و جاودانه است و باید جنبه آسمانی معجزه و جاودان داشته باشد تا پیوسته بر تارک اعصار بدرخشد. ناشران قرآن و معلمان این کتاب به سان چراغ به دستانی هستند که راه را برای دیگر بندگان هموار می‌کنند، باید بتوانند در این مسیر پرخطر که دنیای مادی با ان رو به رو است، به روشنای مقصد برسند. من از همین جا دست کلیه کسانی را که این فضای علمی و روحانی را پدید آورده‌اند و همچنین ناشران و استادان و محققان و همه کسانی که به هر نوع به این کتاب آسمانی خدمت می‌کنند، به احترام می‌بوسم و برای آنها از خداوند متعال موفقیت در عمل به این کتاب روحبخش را خواهانم.
 
قم - موسسه امام صادق (ع) - جعفر سبحان


کد مطلب: 255260

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/255260/یک-مرجع-تقلید-پژوهشگر-برتر-قرآنی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com