پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۹

استعفای وزیر راه به دلیل مرگ 37 دانش آموز

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 255241
وزیر راه و ترابری مصر به دلیل مرگ 37 دانش آموز در تصادفی در جنوب این کشور استعفا کرد.
به گزارش جهان به نقل از عصر ایران، صبح امروز به دلیل تصادف اتوبوس دانش آموزان با قطار در منطقه اسیوط در جنوب مصر، 38 نفر از جمله 37 دانش آموز خردسال کشته شدند.
 
این خبرگزاری اضافه کرد: بعد از این حادثه ، "محمد رشاد المتینی" وزیر راه و ترابری مصر استعفای خود را تسلیم رئیس جمهور کرد و گفت که این اقدام را در راستای مسؤولیتش انجام داده است.
 
ساعتی پیش از او ، رئیس سازمان راه آهن مصر استعفا کرده بود که وزیر راه و ترابری قبل از استعفای خودش، استعفای او را پذیرفت و وی را برای تحقیق به دستگاه های ذیربط معرفی کرد.
 
نکته قابل توجه اینجاست که این استعفاها ، تنها چند ساعت بعد از وقوع حادثه انجام شدند.شاهدان عینی گفته اند که تقاطع جاده و ریل آهن، هنگام عبور اتوبوس مدرسه باز بود و این اتوبوس با قطار برخورد کرد. در این حادثه 4 دانش آموز و دو زن هم به شدت زخمی شدند .
 
این حادثه در شهر "منفلوط" در نزدیکی شهر اسیوط واقع در 300 کیلومتری جنوب قاهره روی داد. در همین حال  رئیس جمهور محمد مرسی به وزیران کابینه دستور داد تا به خانواده های قربانیان این حادثه، کمک کنند. او همچنین به استاندار اسیوط هم دستور داد تا تحقیقات را دراین باره آغاز کند. مصر شاهد تلفات بسیاری در جاده ها و مسیرهای حمل و نقل خود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه بعضیا!!!
مسولان دولت یاد بگیرند
Iran, Islamic Republic of
مسئولان ما يادبگيرند.
دقیقاً مثل ایران!!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه بعضي از مسئولين شيفته خدمت و نه تشنه قدرت !!!!!!!!!
United States
تیترو طوری زدید که قلبم نزدیک بود بایسته فکر کردم وزیر راه ما زبونم لال استعفا داده ! با قلب مردم اینجوری بازی نکنید خب .....
چه معني داره سر يه تصادف وزير استعفا بده؟!...
قابل توجه بعضي ها
Iran, Islamic Republic of
بابا جان وزارت راه مقصر بوده اونجا
وزارت راه ما که هیچ تقصیری در تصادفات نداره