کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت همرزم شهیدچمران/تحمل 6 سال کما

18 آبان 1391 ساعت 11:05

با شهادت جانباز سیدمحمد سیدطالبی مرکز دیار علویان بوی شهادت گرفت.


به گزارش جهان به نقل از فارس، پیکر پاک سرهنگ پاسدار سیدمحمد سیدطالبی که دو شب گذشته به جمع همرزمان شهیدش پیوست امروز در بین حزن و اندوه مردم مرکز استان مازندران تشییع شد.
 
شهید سیدمحمد سیدطالبی که همرزم شهید چمران در جنگ‌های چریکی در ابتدای جنگ بود در سال 60 به خاطر اصابت گلوله از ناحیه گلو مجروح شد.
 
رامین جمشیدی آلاشتی داماد شهید سیدمحمد سیدطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: سیدمحمد سیدطالبی اصالت اصفهان دارد و در اهواز مجروح شد.
 
وی ادامه داد: شهید سیدمحمد سید طالبی پس از بهبودی از مجروحیت سال 60 دوباره در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت که دوباره مجروح شد.
 
جمشیدی ادامه داد: ترکش چند جای بدن این شهید عزیز را گرفته بود.
 
داماد شهید سیدمحمد سیدطالبی در ادامه با اعلام اینکه سیدمحمد سید طالبی حدود 6 سال است که به خاطر مجروحیت شدید در حالت کما قرار داشت و از ناحیه گلو تغذیه‌ا‌ش انجام می‌شد، یادآور شد: مری این جانباز جنگ طی این مدت به شدت آسیب دیده بود و دچار بیماری سرطان نیز شده بود.
 
جمشیدی در پایان گفت: از این شهید عزیز سه دختر به جا مانده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس: همسر شهید سید محمد سید طالبی نیز جانباز 21 درصد جنگ تحمیلی است.
 
حضور چشمگیر مردم ساری در مراسم تشیع جنازه این شهید بوی شهادت را در دیار علویان زنده کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس، علویان استان مازندران شب گذشته در مراسم شب وداع این شهید گرانقدر در امام‌زاده یحیی ساری شرکت کردند و صبح امروز این شهید گرانقدر را از مسجد جامع ساری، خیابان 18 دی ساری و میدان شهدا و سپس تا ملامجدالدین ساری همراهی کردند.


کد مطلب: 253664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/phototitr/253664/شهادت-همرزم-شهیدچمران-تحمل-6-سال-کما

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com