چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

تجلیل از بازنشستگان نخبه کشوری

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 253391
دبیر همایش ملی روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: همزمان با هفتمین همایش روز خانواده و تکریم بازنشستگان، بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی تجلیل می‌شوند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمد رضا افشار افزود: هفتمین دوره همایش به همت صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود که در آن از بازنشستگان کشوری نخبه در سطح ملی در محورهای علوم، آموزشی و پژوهشی، فرهنگ و هنر، کار آفرینی و ایجاد اشتغال، فعالیت های اجتماعی و مردم نهاد و فعالیت های ورزشی و نیز فعالیت های انجام شده در هر یک از محورهای مذکور که با موضوع تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهد شد و با حضور مسوولان و مقامات کشوری تجلیل و قدردانی می شود.

افشار اظهار داشت: همزمان در تهران در ۳۰ استان کشور نیز از سوی مدیریت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در استان ها و با همکاری استانداری، دستگاه های اجرایی و کانون های بازنشستگی کشوری این مراسم برگزار می‌شود و در این مراسم از بازنشستگان نمونه در سطح استان نیز تجلیل می شود.  

افشار خاطر نشان کرد: این همایش با هدف بزرگداشت مقام و منزلت بازنشستگان در خانواده و جامعه، شناسایی و هدف بازنشستگان فرهیخته و نخبه در سطوح مختلف و ایجاد انگیزه مضاعف برای حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *