پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تصویب تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 253292
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند در دانشگاه آزاد تحقیق و تفحص انجام شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی با122 رأی موافق، 68 رأی مخالف و 18 رأی ممتنع از 233 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.
 
عباس مقتدایی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در سخنانی در زمینه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، گفت: طراحان این طرح 9 مورد برای انجام این تحقیق و تفحص را مطرح کردند.
 
وی هرم هیئت علمی و استانداردهای آموزشی و پژوهشی، وضعیت فرهنگی دانشگاه، فعالیت‌های دانشجویی و امور فوق برنامه، ساخت و سازهای عمرانی، استفاده از امکانات دانشگاه در امور حزبی و سیاسی و همچنین بررسی خرید و فروش مدرک دانشگاه و شعب خارج از کشور را از جمله محورهای مورد نظر طراحان طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد برای بررسی عنوان کرد.
 
متقاضیان این طرح معتقدند که روشن شدن مواردی که در این تفحص درخواست شده است به مدیریت جدید این دانشگاه کمک خواهد کرد.
 
این تقاضا با حضور فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صحن علنی بررسی شد اما نمایندگان عملکرد این دانشگاه در دوران مدیریت جاسبی را بررسی خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *