پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نقش اعجوبه را دارم/ کارم کشف حجاب است!

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 253100
رضا فیاضی با اشاره به اینکه کشف حجاب به دستور شخصیتی که در "کلاه پهلوی" بازی می‌کند، انجام می‌شود، از ایفای نقش فردوست اعجوبه‌ای در سریال "معمای شاه" خبر داد.
به گزارش جهان، رضا فیاضی درباره نقش خود در سریال "کلاه پهلوی" به مهر گفت: نقشی که من بازی می‌کنم حکمت است که وزیر معارف نخست وزیر می‌شود. شخصیت علی اصغر حکمت، موقعیت‌های مختلفی در حکومت همچون وزیر معارف و نخست وزیر را تجربه می‌کنم.
 
وی افزود: در دورانی که او وزیر معارف بود کشف حجاب را انجام می‌دهد و قصه اینطور است که زمان بازگشت فرخ از فرنگ، علی اصغر حکمت او را به شهر سامان می‌فرستد تا از این شهر شروع کند و آن را به سبک و سیاق فرنگی و ایرانی تبدیل کند.
 
فیاضی درباره نحوه ورودش به این سریال توضیح داد: واقعیت این است که قرار بود با آقای دری در کارهای قبلی‌شان همکاری داشته باشم که نشد اما او من را در جشنواره تولیدات سیما دید و گفت نقشی برایت دارم. من هم از همکاری با دری راضی بودم و تجربه خوبی داشتم هر چند هر کاری یک سری خاطرات هم با خود دارد.
 
این بازیگر یادآور شد: علی اصغر حکمت هم که من نقشش را بازی می‌کنم یکی از تحصیل کرده‌ها بوده و دایی سیمین دانشور است اما یکی از عوامل کشف حجاب هم همین حکمت بوده است. در واقع مطالبی که در سریال ذکر می‌شود، بر اساس مستنداتی است که وجود دارد و ما براساس آن کار کرد‌ه‌ایم.
 
 وی درباره نقشی که در سریال تازه محمدرضا ورزی بر عهده خواهد داشت، اظهار کرد: قرار است در سریال معمای شاه  نقش فردوست را بازی کنم. باور کنید درباره این شخصیت مستنداتی می‌بینم که عجیب غریب است! واقعاً اعجوبه بوده اما باعث سقوط پهلوی هم شده در واقع این افراد در دوران خودشان طبق سیاست زمان خودشان حرکت می‌کردند.
 
فیاضی یادآور شد: من خیلی دوست دارم سریال‌هایی درباره دوران درخشان ایران هم ساخته شود؛ مثلا درباره دوران هخامنشی، دوران کاوه و شخصیت‌هایی از این دست.
 
بازیگر سریال "تبریز درمه " ادامه داد: من  عاشق کارهای تاریخی هستم اما خیلی هم دوست دارم با بچه ها کار کنم و طرح‌های زیادی هم برای کار کردن دارم اما متاسفانه زمینه کار برای من در این عرصه فراهم نمی‌شود.
 
"کلاه پهلوی" به نویسندگی و کارگردانی سیدضیاءالدین دری، کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک است که جمعه شب‌ها ساعت 22:15 و تکرار آن دوشنبه هر هفته ساعت 19:45 از این شبکه پخش می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *