پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲۸

آقای خاتمی مگر شما نبوديد كه مي گفتيد ...

سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۴
کد مطلب: 252189
«ممكن است در انتخابات اصلاً تقلبي هم نباشد. ولي انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند يا در معرفي و دفاع از نامزدها و برنامه هاي خود آزاد نباشند. اين تقلب نيست ولي محدود كردن حق انسان هاست».
به گزارش جهان به نقل از کیهان، محمد خاتمي، با اين اظهارات كه در جمع تعدادي از اهالي گرگان و استان گلستان مطرح كرده است، اگرچه با تلويحي نزديك به تصريح از ادعاي قبلي خود و هم پيمانان خارجي خويش درباره تقلب در انتخابات عقب نشيني مي كند. براي آن كه مديران بيروني فتنه را كاملاً مأيوس نكند، مي كوشد تعريف ديگري از آزاد نبودن انتخابات در ايران اسلامي ارائه بدهد.

خاتمي مي گويد «ممكن است انتخابات طوري كاناليزه شود كه بخش قابل توجهي از جامعه نتواند نظرش را ابراز كند و همه جريانات كانديدا نداشته باشند» و توضيح نمي دهد كه كدام بخش از جامعه مورد نظر ايشان است. مثلاً در انتخابات 88 كه خاتمي و موسوي و كروبي در همكاري آشكار با مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس و دلارهاي ملك عبدالله سعودي دست به فتنه گري زدند، كانديداي آنها يعني ميرحسين موسوي علاوه بر حمايت كساني كه هويت واقعي اصحاب فتنه را نمي شناختند پس از شناخت از حمايت آنها دست كشيدند، همه گروهها و جريانات ضدانقلاب نظير منافقين، بهايي ها، ماركسيست ها، سلطنت طلب ها، كلان سرمايه داران و... نيز با اعلام رسمي به حمايت از آقاي خاتمي و موسوي و كروبي برخاسته بودند. بنابراين انتظار آن بود كه آقاي خاتمي به جاي تكرار عبارت «بخش قابل توجهي از مردم كه نمي توانند نظرشان را ابراز كنند» كه سالهاست از سوي رسانه هاي بيگانه عليه جمهوري اسلامي ايران تكرار مي شود، توضيح مي دادند كه كدام بخش از مردم جامعه موردنظر ايشان بوده است؟!

خاتمي در ادامه همين سخنراني مي گويد از نگاه اصلاح طلبان «اسلامي كه امام گفت مي تواند نجات دهنده باشد نه اسلامي كه مي گويد مردم هيچ حقي ندارند، رأي مردم تشريفاتي است»!

آقاي خاتمي كه به حركت در جاده يكطرفه عادت دارد توضيح نمي دهد كه؛

الف: چه كساني در جريان فتنه 88، آراي 40 ميليوني و حماسي مردم را كه نشانه غيرقابل انكاري از اوج مردم سالاري در جمهوري اسلامي ايران بود با شعار دروغين تقلب ناديده گرفتند و به هيچيك از موازين قانوني تن نداده و با دستور علني وزارت خارجه اسرائيل دست به آشوب خياباني زدند. مگر قرار نبود صندوق هاي مورد اعتراض سران فتنه با حضور خود آنها و يا نمايندگانشان بازشماري شود؟ ولي علي رغم موافقت اوليه، از حضور براي بازشماري خودداري ورزيدند؟! بنابراين چه كساني رأي مردم را تشريفاتي معرفي كرده بودند؟!

ب:مي گويد اسلامي كه... و بايد پرسيد مگر شما نبوديد كه در آشوب هاي فتنه 88 روي واژه اسلام از نام مقدس جمهوري اسلامي ايران خط كشيديد؟! و مگر شما نبوديد كه مي گفتيد «جمهوري ايراني» مي خواهيم نه اسلامي؟!

ج: مي گويد اسلام امام... و توضيح نمي دهد كه مگر آقاي خاتمي و اراذل و اوباش حامي ايشان نبودند كه تصوير مبارك حضرت امام(ره) را پاره كردند و...

مگر شما روز قدس كه يادگار حضرت امام(ره) براي جهان اسلام بود، به دستور و توصيه مستقيم اسرائيل، به نفع رژيم صهيونيستي شعار نداديد؟ مگر روز 13 آبان به نفع آمريكا عربده نكشيديد؟ و مگر در پي اين وطن فروشي ها و خيانت هاي شما نبود كه نتانياهو با صراحت از اصلاح طلبان با عنوان بزرگترين سرمايه اسرائيل در ايران ياد كرد؟! و اوباما، حمايت همه جانبه از شما را يكي از اهداف استراتژيك آمريكا براي مقابله با نظام اسلامي ايران دانست و...

گفتني است چندي قبل علي شكوري راد، از اعضاي شوراي مركزي حزب مشاركت و نزديكان خاتمي كه در ميان مدعيان اصلاحات به «دهن لق» شهرت دارد، طي مصاحبه اي انكار نكرده بود كه براندازي مي تواند، بخشي از برنامه نهايي جبهه اصلاحات باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اونا بی بصیرت بودند شما چه کار کردید . باهاله نور واسامی مفسدان ومتکی وسنگال وبگم بگم .خونه نشینی و....
Iran, Islamic Republic of
شما اگه مردید و همه میتوانند اظهار نظر کنند کل صحبت های آقای خاتمی را بگذارید نه انتقاد کیهان را
Iran, Islamic Republic of
ما که بلاخره نفهمیدیم موضع خاتمی چیه؟
Iran, Islamic Republic of
بعضیا بخاطر برخی کوتاهی های دولت فعلی سنگ این سید رسوا رو به سینه می زنن و فکر می کنن ملت ایران هالوهفشنبه هستن که دوباره به عقب برگردن. زمانه نشون داده هرکی در هر لحظه ای از انقلاب جا بمونه مردم دیگه باهاش کاری ندارن و حتی تنها هم بمونن که نمی مونن به خائنین گذشته رجوع نمی کنن
زنده باد خاتمي بزرگ
Iran, Islamic Republic of
خاتمی منو یاد اون کسی میندازه که وقتی بچه هاش می زدن زیر لیوان چپ می شد می گفت مگه کوری؟ اما وقتی خودش می زد چپ می شد می گفت آخه جای لیوان اینجاست؟!
ایشون عادت دارنخیانت ها و خباثت های خودشونو نبینن و مدام حرف عوض کنن
مگر ندیدید طبق امار موثق اکثرقشر دانشگاهی ما به اقای موسوی رای دادند یعنی شما راه درست را بهتر میفهمید
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم ... وشریعتمداری، خاتمی در خط امام مانده واز احمدی نزاد شماهابیشتر مطیع ولایت بوده است
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه به ... های برادر حسین که خود را با حضرت امیر (ع) مقایسه می کند و احمدی نژاد را طلحه و زبیر می داند و اینگونه هتاکی به خاتمی و... می کند عادت کرده ایم ...
این ... و ... و ... را مردم بهتر می شناسند
سال 84 جنگ احزاب بود و تمامی کسانی که صاحب پرچمی بودن به میدان آمدند. سال 88 هم که فقط از طایفه بی اصل و ریشه مشارکت و اصلاحات دو کاندیدا با صحنه گردانی هاشمی و خاتمی و ... به صحنه اومدن. توی ایران متأسفانه عربده کشیدن و تهمت زدن و چنگ به صورت انقلاب و نظام کشیدن از چپ و راست طبیعی شده و هر کسی که تریبون دست می گیره مثه این آقا کلی ادعاهای چرند علیه نظام مطرح می کنه! دیکتاتوری در مبانی فکری هاشمی، خاتمی و میر حسین و... رسوخ کرده و وقتی رأی نمیارن جمهوریت رو عوام فریبی و تقلب و حکومت اقلیت و عدم مشروعیت عنوان می کنن!
Iran, Islamic Republic of
منظورش احتمالا مردم کره مریخ بود!!!
جواب الف: شما اعتراض به انتخابات را با سرکوب جواب دادید. کمیته ای ویژه ای که انتخاب کردید واقعا جامع الاطراف بود؟
جواب ب: مردم از اسلامی که شما شعار را می دادید ولی هیچ عمل نکردید بیزاری جستند.
جواب ج: از کجا معلوم که خودتان برای تخریب موسوی و طرفدارانش عکس امام را پاره نکرده باشید؟
می دانم نظرم را منتشر نمی کنید.
گوئیا باز انتخابات است/
خاتمی سر به پا هراسان است /
یار واعوان و دوستان ندیم/
میکنند یاد از اصلاح طبان قدیم/
گرچه بعضی به حصر وگوشه تنگ/
لیک بعضی دگر به کنج فرنگ/
کلهم مجری فتنه ورنگ /
لیک مانده برجبینشان مهر ننگ
خاتمی فرهنگ مملکتو سلاخی کرد، احمدی نژاد اقتصادو
ظاهرا ملت زیاد وقعی به نبود اینا نذاشتن حالا تو هر سخنرانی بخشی از ادعاهای گذشتشونو منکر میشن تا موعد انتخابات بگن کی بود کی بود من نبودم تا ملت محلشون بذارن
قابل توجه کیهان وجهان نیوز! سید عزیز فرمودند : چرا بايد يك نفر به جرم اصلاح طلبي تسويه شود، محكوم شود، مورد بي احترامي قرار بگيرد؟ اصلاحات يعني عقلانيت درست و اتكاء به مردم. اصلاحات اصل نظام و قانون اساسي را قبول دارد بر حفظ تماميت ارضي كشور پا می فشارد با براندازی مخالف است و در عین حال حق، حرمت، کرامت و آزادی مردم و شهروندان را هم پاس می دارد و معتقد است که عقلانیت و تدبیر صحیح برای اداره کشور لازم است.وآخرین کلام سید الحمدالله يك مدير عالی و عادي بنده دزدي و سوء استفاده نكرد اما امروز صحبت از دزدي هاي چند ميلياردي مي شود،آزادي هاي اساسي خود عامل مهم جلوگيري از فساد است. و مهمترين فساد فساد قدرت است که تحت کنترل و نظارت نباشد.
واما شما ؟! اختلاس های میلیاردی ، سوء مدیریت وووووو ....واماما : سلام و درود خدا بر تو باد که حجتی بودی از جانب خدا و وقتی قدر تو را ندانستیم به مکافات عمل گرفتار شدیم؟!
به یه عربه میگن بگو پژگچ طرف ساکت میشه.حالا حکایت شریعتمداریه که اگر فتنه و چند تا کلمه دیگه رو ازش بگیری ... .هرچند مثل صدها کامنت دیگه من چاپش نمی کنید.
"اونا بی بصیرت بودند شما چه کار کردید . باهاله نور واسامی مفسدان ومتکی وسنگال وبگم بگم .خونه نشینی و...."


ما قرار نیست کار خاصی بکنیم. ما همیشه حامی انقلابیون بودیم اما اگر این وسط کسی کم بیاره یا خیانت کنه یا راهشو به هر دلیلی سوا کنه دست از حمایت می کشیم دیدید که در جریان خانه نشینی هم کسی تره برای این دست اعمال خورد نکرد حتی طرفداران افراطی دولت. لذا با اینجو دادنا نمی تونید انگی به امت حزب الله بزنید. شما برید خودتونو دریابید که با وجود اثبات خیانت های این جماعت اصلاحات چی هنوز از روی قحط الرجالی بین خودتون مجبورید به این فسیلهای سیاست ببالید!
"به یه عربه میگن بگو پژگچ طرف ساکت میشه.حالا حکایت شریعتمداریه که اگر فتنه و چند تا کلمه دیگه رو ازش بگیری ... .هرچند مثل صدها کامنت دیگه من چاپش نمی کنید."


به نظر من که شریعتمداری حق داره از فتنه بگه چون اگه فتنه گرایی مثل خاتمی دست از سر این مملکت بردارن، مردم راهشونو راحت می رن و این همه لازم نیست اینا رو بپان که مبادا غلطی بکنن. خائن ترین افراد در دریای وحدت و ولایت مداری ملت ما غرق شدن این جماعت که دیگه عددی نیستن
"قابل توجه کیهان وجهان نیوز! سید عزیز فرمودند : چرا بايد يك نفر به جرم اصلاح طلبي تسويه شود، محكوم شود، مورد بي احترامي قرار بگيرد؟ اصلاحات يعني عقلانيت درست و اتكاء به مردم. اصلاحات اصل نظام و قانون اساسي را قبول دارد بر حفظ تماميت ارضي كشور پا می فشارد با براندازی مخالف است و در عین حال حق، حرمت، کرامت و آزادی مردم و شهروندان را هم پاس می دارد و معتقد است که عقلانیت و تدبیر صحیح برای اداره کشور لازم است.وآخرین کلام سید الحمدالله يك مدير عالی و عادي بنده دزدي و سوء استفاده نكرد اما امروز صحبت از دزدي هاي چند ميلياردي مي شود،آزادي هاي اساسي خود عامل مهم جلوگيري از فساد است. و مهمترين فساد فساد قدرت است که تحت کنترل و نظارت نباشد.
واما شما ؟! اختلاس های میلیاردی ، سوء مدیریت وووووو ....واماما : سلام و درود خدا بر تو باد که حجتی بودی از جانب خدا و وقتی قدر تو را ندانستیم به مکافات عمل گرفتار شدیم؟!"


مدیریت و عقلانیت در قدرت امثال خاتمی رو در تقیدشون به قانون در سال 88 دیدیم. این جماعت فقط پهلوون حرفن تو حرف ازاده و مهربانو از این حرفان ولی در عمل از هر نامردی بدترن. اینا زور زدن امامو به موزه بفرستن ولی خدا خودشونو مومیایی کرد گذاشت موزه تا درس عبرت برای اهل خرد بشن نه یه مشت طرفدار کور باطنشون. شما بهتره وا سوروسا سر بدی چون هیچ ربطی نه خودت نه خاتمی جونت به امام ندارید. شما وقتی گرفتار ماکفات شدید که دست تو دست امثال خاتمی گذاشتید و دست از امام شستید
"منظورش احتمالا مردم کره مریخ بود!!!
جواب الف: شما اعتراض به انتخابات را با سرکوب جواب دادید. کمیته ای ویژه ای که انتخاب کردید واقعا جامع الاطراف بود؟
جواب ب: مردم از اسلامی که شما شعار را می دادید ولی هیچ عمل نکردید بیزاری جستند.
جواب ج: از کجا معلوم که خودتان برای تخریب موسوی و طرفدارانش عکس امام را پاره نکرده باشید؟
می دانم نظرم را منتشر نمی کنید."


اون موقع که کمیته داوری رو قبول نکردید بحث جامعیت نبود بحث این بود که سرانتون اصلا قبول نداشتن و شرکت نکردن و کلا از راه قانونی نمی خواستن طی طریق کنن. بعدشم گیریم که اسلام درست پیاده نشده باشه می خوام بدونم اون همه ادمی که روزه خوری کردن و سنگ سران فتنه رو به سینه زدن برای اسلام حقیقی اومده بودن؟!!! یا وقتی هیئت امام حسینو اتیش زدن برای اسلام ناب بود؟!!! برو بچه فکر کردی ما مثل تو بچه ایم گول بخوریم؟ از اینا گذشته سکوت خائنانه سران فتنه در قبال حرمت شکنی طرفداراشون به اسلام و ولایت و شهدا و همه مظاهر اسلام خودش به اندازه کافی برای عقلا گویا هست شمام اگر از عقلت استفاده کنی خیلی چیزا ازحقیقت امثال خاتمی دستت میاد
United States
كارويژه اصلاح طلبا تو همين انتخاباتا همين مطرح كردن حرفهاى بى سروته و فريبندست
ول كنيدشون اعصابتونم درگير پاسخ گويى ياوه گويى هاشون نكنيد
صبور باشيد
اونا بی بصیرت بودند شما چه کار کردید . ...
United States
کاش خاتمی توبه می کرد و به آغوش ملت بر می گشت
زنده باد شریعتمداری با بصیرت
اقاى شريعتمدارى كه گذشته ها را خاطر نشان ميسازد از اينده هم خبر ميدهد تحليل هايش در مورد جهان تحقق يافته است ...
Iran, Islamic Republic of
سکوت کنید بهتره. کاری نمیتونیدبکنید. ..
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کامنت طرفداران خاتمی بزرگمرد تاریخ را نمیزنی محبوبیتش حسادت برانگیز است حق داری .