پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رضايت ندهي از انگليس اخراجت مي كنيم!

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۴۴
کد مطلب: 252025
«جرج انت ويسل» مديركل شبكه خبري دولت انگليس -بي.بي.سي- در مقابل نمايندگان پارلمان اين كشور اعتراف كرد كه آزار جنسي كودكان يكي از جرايم دامنه دار و رايج در اين شبكه است.
به گزارش جهان، کیهان به نقل از روزنامه انگليسي تلگراف نوشت: مديركل بي بي سي گفت، در حال حاضر دستكم 9 تن از كاركنان اين شبكه به سوءاستفاده جنسي از كودكان متهم شده اند و افزود؛ اتهام آنها با توجه به شناسايي اين عده از سوي كودكاني كه مورد آزارجنسي قرار گرفته بودند به اثبات رسيده است.درپي پخش يك برنامه مستند از سوي شبكه انگليسي «آي.تي.وي» تعداد بيشتري از كودكان قرباني شده در اين جنايت به دادگاه مراجعه كرده اند.

يكي از كساني كه به دهها فقره از فريب كودكان و سوءاستفاده جنسي از آنان متهم است و از سوي قربانيان شناسايي شده است «جيمي سويل» از مشهورترين چهره هاي بي بي سي است كه سال گذشته در سن 84 سالگي درگذشته است.

رسوايي اخير شبكه انگليس و تعداد زياد كودكان قرباني شده در اين جنايت، نگراني گسترده اي را در ميان مردم انگليس و مخصوصا اهالي لندن در پي داشته است.

والدين تعدادي از كودكان قرباني با اجتماع در مقابل دفتر بي بي سي در لندن خواستار استعفاي مديركل اين شبكه و بازداشت عوامل اين جنايت شدند. در اين اجتماع پدر يكي از كودكان قرباني با فرياد خطاب به دولت انگليس گفت؛ بايد اين ف... خانه را تعطيل كرده و به اماكني كه رسما براي اينگونه مراكز درنظر گرفته شده منتقل كنيد.

گفتني است سال گذشته نيز صادق صبا، از كاركنان باسابقه بي بي سي فارسي به چند فقره تجاوز به عنف به زناني كه در اين شبكه به كار گرفته شده و يا درخواست كار در اين شبكه را داشتند، متهم شده بود كه گفته مي شود با دخالت سرويس اطلاعاتي انگليس و پرداخت جريمه و جلب رضايت شاكيان اين پرونده به طور موقت بسته شده است. توضيح آن كه قربانيان بي بي سي فارسي، زنان و دختران ايراني پناهنده بودند كه رضايت برخي از آنان با تهديد به لغو پناهندگي و اخراج از انگليس به دست آمده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *