جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲
آیت الله گلپایگانی:

مقام معظم رهبری اراده فرمایند، دفاع مقدس تکرار خواهد شد

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 251712
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه مردم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: شک ندارم اگرمقام معظم رهبری اراده فرمایند بار دیگر دفاع مقدس تکرار خواهد شد و مردم این سرزمین لحظه ای از نظام و رهبری خود دریغ نخواهند کرد.
مقام معظم رهبری اراده فرمایند، دفاع مقدس تکرار خواهد شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری امروز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک تشییع پیکر مطهر خلبانان شهید نهاجا با بیان اینکه پرونده درخشانی از نیروی هوایی در اذهان ملت ایران به جا مانده است، افزود: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس نقش تاثیر گذاری را ایفا کرد به طوری که بنده از نزدیک شاهد این فداکاریهای نیروی هوایی بودم.
 
وی افزود: این نیرو در جبهه و پشت جبهه در حماسه عظیم دوران دفاع مقدس به خوبی ظاهر شد و توانست مقابل نیروهای بعثی عراق بایستد. این جانفشانی ها در صفحه های تاریخ دفاع مقدس ضبط خواهد شد.
 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه البته نقش مردم در پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی بسیار مهم است، افزود: ما این نقش را به خوبی در دوران دفاع مقدس دیدیم. مردم درآن دوران از رزمندگان و نیروی هوایی حمایت کردند و هرگاه پروازی برای حمله اعزام می شد این مردم بودند که دستهای خود را بلند می کردند و برای موفقیت رزمندگان خلبانان ما دعا می کردند.
 
وی اضافه کرد: معتقدم حرکت اصلی پیروزی انقلاب از زمان تجدید پیمان ارتش با امام خمینی (ره) آغاز شد. 19 بهمن روز بسیار مهمی  است ما در آن روز شاهد تجدید پیمان ارتش با امام خمینی (ره) در مدرسه رفاه بودیم.
 
رئیس دفترمقام معظم رهبری همچنین یاد و خاطر خلبانان شهید نهاجا را گرامی داشت و در ادامه با بیان اینکه مردم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده اند، افزود: بنده مطمئن هستم اگر روزی لازم شود و فرمانده کل قوا اراده فرمایند باز دفاع مقدس تکرار خواهد شد و جوانان، مردان و زنان این سرزمین لحظه ای در دفاع از مملکت، نظام و رهبر خود دریغ نخواهند کرد و تا آخر پای انقلاب خود ایستاده اند.
 
وی خطاب به پرسنل نیروی هوایی ارتش افزود: بدانید این نظام و سرزمین مورد عنایت حضر ولی عصر (عج) است.
 
وی در پایان سخنانش گفت: این شهدا با اینکه دیگر در بین ما نیستند اما همیشه زنده اند وجای آنها در بهشت می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما اگر پای 1 سانت از خاکمون وسط بیاد ، از شیرخطرناک تر و شجاع تریم ....
جانم فدای رهبر