شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

زمان تکميل ظرفيت آزمون سراسري

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 251687
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب کد رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال1391دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی از دوشنبه هشتم آبان آغاز می شود.
به گزارش جهان، حسین توکلی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: داوطلبان تا دهم آبان مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org درخصوص تکمیل تقاضانامه اقدام کنند.
وی گفت: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط و ضوابط تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال1391هم اکنون در پایگاه اینترنتی یاد شده قابل مشاهده است.

توکلی افزود: همچنین مهلت انتخاب رشته و ویرایش کد رشته محل های امتحانی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال1391دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مرحله تکمیل ظرفیت ساعت24امروز به پایان می رسد.

وی گفت: این گروه از داوطلبان نیز می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org درخصوص تکمیل تقاضانامه اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال1392و همچنین هجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی نیز از سه شنبه نهم آبان از طریق پایگاه اینترنتی یاد شده آغاز می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *